Marketing Week - Young Lions Competition: Το «νέο» αίμα της διαφήμισης έδωσε δυναμικά το «παρών»

Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Young Lions Competition: Το «νέο» αίμα της διαφήμισης έδωσε δυναμικά το «παρών»

22 Μαΐου 2012 | 14:22 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Φεστιβάλ / Βραβεία

Young Lions Competition: Το «νέο» αίμα της διαφήμισης έδωσε δυναμικά το «παρών»

Για άλλη μια χρονιά, συμπληρώνοντας πλέον μία δεκαετία, ο θεσμός T.G.I. Friday’s Young Lions Competition ανέδειξε το «νέο» αίμα της ελληνικής Διαφήμισης. Την Πέμπτη 10 Μαΐου στο κατάμεστο Δαΐς, οι παλιοί δημιουργικοί χειροκρότησαν τους νέους, που αποτελούν, όπως είπαν, την ελπίδα του κλάδου στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Στο διά ταύτα, «βαλίτσα» για Κάννες δικαιούνται να ετοιμάζουν τέσσερα ζευγάρια νέων δημιουργικών, που απέσπασαν το πρώτο βραβείο στις αντίστοιχες κατηγορίες Film, Cyber, Print και στη νεότευκτη κατηγορία Design. Συγκεκριμένα, το 1ο βραβείο στην κατηγορία Print κέρδισε η freelancer Ευγενία Αναστασοπούλου και ο Αναστάσιος Χατζηπανάγος της Phadom.com, για το έργο «Μόνο αυτή είναι η πόλη σου;». Στην κατηγορία Design, νικητές αναδείχθηκαν οι Σταύρος Κυπραίος και Όλγα Νάλτσου της Ogilvy One Worldwide Athens, με το έργο «This is my Athens». Στα Films, την πρωτιά απέσπασαν τα στελέχη της Tribal DDB Ιωάννης Αναγνώστου και Κατερίνα Ταχταρά, για το φιλμάκι τους με τίτλο «Η Αθήνα με τη δική σου ματιά». Το ένα και μοναδικό βραβείο της ενότητας Cyber απέσπασαν οι Ευφροσύνη Έλληνα της Digital@Spot JWT και η Νιόβη Κώστογλου της Lemon Ad, με τον «Athens Hater». Όπως είναι γνωστό, ο διαγωνισμός, που συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια και διοργανώνεται από το Marketing Week και την ΕΔΕΕ, απευθύνεται σε νέους δημιουργικούς από τους οποίους ζητά να ανταποκριθούν σε brief για κοινωφελή σκοπό.

Οι συμμετέχοντες διαγωνίζονται σε ζευγάρια και έχουν στη διάθεσή τους 24 ώρες για να δημιουργήσουν μία έντυπη καταχώριση, web banner ή και εταιρική ταυτότητα με κοινωνικό θέμα ή 48 ώρες για το γύρισμα και μοντάρισμα ενός διαφημιστικού σποτ 60 δευτερολέπτων, με τη χρήση κινητού τηλεφώνου. Οι νικητές έχουν την ευκαιρία να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στις Κάννες και να συμμετάσχουν στον διεθνή Young Lions Competition, που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του International Advertising Festival. Η Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, Δάφνη Ζαννιά, επισήμανε τις αδυναμίες και τα πλεονεκτήματα των έργων που υποβλήθηκαν και εξήγησε το σκεπτικό των βραβεύσεων, ενώ παρέδωσε τη σκυτάλη της Προεδρίας για του χρόνου στην Αλέκα Παπαδία. 

Η τελετή κύλησε στο γνωστό κλίμα κεφιού και χαλαρής διάθεσης που χαρακτηρίζει πάντα τα Young Lions, ενώ ακολούθησε ο καθιερωμένος πλέον «μαξιλαροπόλεμος», συνοδεία ποτών. Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν οι ηθοποιοί Νίκος Ορφανός και Θανάσης Παπαγεωργίου, οι οποίοι «έντυσαν» την τελετή με το πηγαίο χιούμορ τους, ενώ τις καρδιές «έκλεψαν» τα λούτρινα λιονταράκια-βραβεία, που δημιούργησε η εταιρεία Σάμινθος. Η δημιουργική κοινότητα έδωσε ραντεβού για του χρόνου, ενώ οι ελπίδες όλων είναι πλέον στραμμένες στα νεαρά λιοντάρια που κέρδισαν, για μία ελληνική διάκριση στο Διεθνές Φεστιβάλ Διαφήμισης των Καννών.

«My Athens Experiences»
Το φετινό brief αφορούσε στο project «This is my Athens» του Δήμου Αθηναίων. Στο πλαίσιο της ανάδειξης συνολικά της Αθήνας σε ισχυρή ευρωπαϊκή μητρόπολη και ανταγωνιστικό τουριστικό προορισμό, ο Δήμος Αθηναίων λάνσαρε το 2010 το project «This is my Athens», με σκοπό την αξιοποίηση νέων μέσων και πρακτικών που αναδύονται παγκοσμίως αναφορικά με τον τουρισμό πόλεων και την επακόλουθη ενεργοποίηση των ίδιων των Αθηναίων στην προώθηση της πόλης τους.

Μέχρι στιγμής, το project έχει συμπεριλάβει δύο ενέργειες: Η πρώτη κάλεσε τους Αθηναίους να δημιουργήσουν το μεγαλύτερο Web Photostream για την Αθήνα και η δεύτερη αφορούσε στη δημιουργία ομάδας εθελοντών-περιηγητών. Η 3η ενέργεια, την οποία κλήθηκαν να διαφημίσουν οι Young Lions, ζητά τη συμμετοχή του κόσμου για τη δημιουργία τράπεζας εμπειριών για την Αθήνα, που θα ονομάζεται «My Athens experiences». Η ενέργεια ζητά από τον κόσμο να καταθέσει εμπειρίες που έχει ήδη ζήσει μέσα στην πόλη, σε τρεις κατηγορίες: My best spot, My best walk, My best happening.

Το ζητούμενο, λοιπόν, ήταν η δημιουργία επικοινωνίας που θα ευαισθητοποιεί και θα παρακινεί τον κόσμο να στείλει τις εμπειρίες του στον ιστοτόπο www.thisisathens.org . Η καμπάνια έπρεπε να απευθύνεται σε όλους τους κατοίκους της πόλης, με κεντρικό μήνυμα «Μοιράσου με όλο τον κόσμο τις εμπειρίες σου που κάνουν για σένα την Αθήνα μοναδική».

Πέρα από τη γειτονιά μας...
Η Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Young Lions 2012, Δάφνη Ζαννιά, καταγράφει σκέψεις και απόψεις συνολικά για τον διαγωνισμό. Όπως λέει, είναι μια σοβαρή υπόθεση και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζεται: «Ο διαγωνισμός Young Lions είναι ο μόνος που δίνει τη δυνατότητα σε νέους δημιουργικούς να ταξιδέψουν στις Κάννες, ώστε να διαγωνιστούν με άλλους δημιουργικούς από όλο τον κόσμο. Η δουλειά που παρουσιάζουν οι Έλληνες στις Κάννες δίνει και το στίγμα για το δημιουργικό επίπεδο που επικρατεί στη χώρα μας. Με αυτά λοιπόν τα δεδομένα η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Young Lions Competition είναι ένας πολύ σοβαρός διαγωνισμός και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως τέτοιος.

Φέτος, το επίπεδο των υποψηφιοτήτων σε κάποιες κατηγορίες ήταν ιδιαίτερα χαμηλό και η κριτική επιτροπή προβληματίστηκε για το αν θα έπρεπε να δώσει βραβεία. Τελικά αποφασίσαμε να μην είμαστε αυστηροί για να μη θέσουμε σε κίνδυνο τον θεσμό. Ακόμη αναρωτιέμαι αν κάναμε σωστά. Χωρίς βραβεία φέτος μπορεί να συμμετείχαν λιγότερα παιδιά του χρόνου, οι δουλειές όμως μπορεί να ήταν καλύτερες. Αναρωτιέμαι επίσης για το πόσο σοβαρά παίρνουμε τον διαγωνισμό, όταν δεν φροντίζουμε εκ των προτέρων να εξασφαλίσουμε τα έξοδα συμμετοχής και διαμονής των ανθρώπων που θα ταξιδέψουν στις Κάννες για να εκπροσωπήσουν τον κλάδο μας... Ο διαγωνισμός έχει έναν στόχο υψηλότερο από το να κατακτήσουμε τη γειτονιά μας».

Ένας θεσμός ελπίδας για την αγορά
Ο Γιάννης Σιδέρης της Bold Ogilvy δίνει τη δική του εκτίμηση για τον θεσμό Young Lions, που, όπως λέει, έχει ιδιαίτερη σημασία για την αγορά επικοινωνίας: «Είναι εξαιρετικά σημαντικό, ειδικά στις μέρες μας, να ενισχύονται θεσμοί όπως είναι αυτός των Young Lions, μια πρωτοβουλία που δίνει ελπίδα τόσο στους νεαρούς δημιουργικούς όσο και στην ίδια την αγορά τροφοδοτώντας τη με νέα ταλέντα. Είχα τη χαρά στη φετινή διοργάνωση να χειροκροτήσω και παιδιά από την Bold που κέρδισαν βραβεία σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες, πράγμα που με κάνει διπλά περήφανο. Εύχομαι οι νικητές του διαγωνισμού να ξεχωρίσουν στη δύσκολη αναμέτρηση των Καννών και ελπίζω να φέρουν πίσω μια διάκριση. Θα έχει ξεχωριστή σημασία, ειδικά στην τρέχουσα συγκυρία». 

Στο διά ταύτα, «βαλίτσα» για Κάννες δικαιούνται να ετοιμάζουν τέσσερα ζευγάρια νέων δημιουργικών, που απέσπασαν το πρώτο βραβείο στις αντίστοιχες κατηγορίες Film, Cyber, Print και στη νεότευκτη κατηγορία Design. Συγκεκριμένα, το 1ο βραβείο στην κατηγορία Print κέρδισε η freelancer Ευγενία Αναστασοπούλου και ο Αναστάσιος Χατζηπανάγος της Phadom.com, για το έργο «Μόνο αυτή είναι η πόλη σου;». Στην κατηγορία Design, νικητές αναδείχθηκαν οι Σταύρος Κυπραίος και Όλγα Νάλτσου της Ogilvy One Worldwide Athens, με το έργο «This is my Athens». Στα Films, την πρωτιά απέσπασαν τα στελέχη της Tribal DDB Ιωάννης Αναγνώστου και Κατερίνα Ταχταρά, για το φιλμάκι τους με τίτλο «Η Αθήνα με τη δική σου ματιά». Το ένα και μοναδικό βραβείο της ενότητας Cyber απέσπασαν οι Ευφροσύνη Έλληνα της Digital@Spot JWT και η Νιόβη Κώστογλου της Lemon Ad, με τον «Athens Hater». Όπως είναι γνωστό, ο διαγωνισμός, που συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια και διοργανώνεται από το Marketing Week και την ΕΔΕΕ, απευθύνεται σε νέους δημιουργικούς από τους οποίους ζητά να ανταποκριθούν σε brief για κοινωφελή σκοπό.

Οι συμμετέχοντες διαγωνίζονται σε ζευγάρια και έχουν στη διάθεσή τους 24 ώρες για να δημιουργήσουν μία έντυπη καταχώριση, web banner ή και εταιρική ταυτότητα με κοινωνικό θέμα ή 48 ώρες για το γύρισμα και μοντάρισμα ενός διαφημιστικού σποτ 60 δευτερολέπτων, με τη χρήση κινητού τηλεφώνου. Οι νικητές έχουν την ευκαιρία να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στις Κάννες και να συμμετάσχουν στον διεθνή Young Lions Competition, που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του International Advertising Festival. Η Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, Δάφνη Ζαννιά, επισήμανε τις αδυναμίες και τα πλεονεκτήματα των έργων που υποβλήθηκαν και εξήγησε το σκεπτικό των βραβεύσεων, ενώ παρέδωσε τη σκυτάλη της Προεδρίας για του χρόνου στην Αλέκα Παπαδία. 

Η τελετή κύλησε στο γνωστό κλίμα κεφιού και χαλαρής διάθεσης που χαρακτηρίζει πάντα τα Young Lions, ενώ ακολούθησε ο καθιερωμένος πλέον «μαξιλαροπόλεμος», συνοδεία ποτών. Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν οι ηθοποιοί Νίκος Ορφανός και Θανάσης Παπαγεωργίου, οι οποίοι «έντυσαν» την τελετή με το πηγαίο χιούμορ τους, ενώ τις καρδιές «έκλεψαν» τα λούτρινα λιονταράκια-βραβεία, που δημιούργησε η εταιρεία Σάμινθος. Η δημιουργική κοινότητα έδωσε ραντεβού για του χρόνου, ενώ οι ελπίδες όλων είναι πλέον στραμμένες στα νεαρά λιοντάρια που κέρδισαν, για μία ελληνική διάκριση στο Διεθνές Φεστιβάλ Διαφήμισης των Καννών.

«My Athens Experiences»
Το φετινό brief αφορούσε στο project «This is my Athens» του Δήμου Αθηναίων. Στο πλαίσιο της ανάδειξης συνολικά της Αθήνας σε ισχυρή ευρωπαϊκή μητρόπολη και ανταγωνιστικό τουριστικό προορισμό, ο Δήμος Αθηναίων λάνσαρε το 2010 το project «This is my Athens», με σκοπό την αξιοποίηση νέων μέσων και πρακτικών που αναδύονται παγκοσμίως αναφορικά με τον τουρισμό πόλεων και την επακόλουθη ενεργοποίηση των ίδιων των Αθηναίων στην προώθηση της πόλης τους.

Μέχρι στιγμής, το project έχει συμπεριλάβει δύο ενέργειες: Η πρώτη κάλεσε τους Αθηναίους να δημιουργήσουν το μεγαλύτερο Web Photostream για την Αθήνα και η δεύτερη αφορούσε στη δημιουργία ομάδας εθελοντών-περιηγητών. Η 3η ενέργεια, την οποία κλήθηκαν να διαφημίσουν οι Young Lions, ζητά τη συμμετοχή του κόσμου για τη δημιουργία τράπεζας εμπειριών για την Αθήνα, που θα ονομάζεται «My Athens experiences». Η ενέργεια ζητά από τον κόσμο να καταθέσει εμπειρίες που έχει ήδη ζήσει μέσα στην πόλη, σε τρεις κατηγορίες: My best spot, My best walk, My best happening.

Το ζητούμενο, λοιπόν, ήταν η δημιουργία επικοινωνίας που θα ευαισθητοποιεί και θα παρακινεί τον κόσμο να στείλει τις εμπειρίες του στον ιστοτόπο www.thisisathens.org . Η καμπάνια έπρεπε να απευθύνεται σε όλους τους κατοίκους της πόλης, με κεντρικό μήνυμα «Μοιράσου με όλο τον κόσμο τις εμπειρίες σου που κάνουν για σένα την Αθήνα μοναδική».

Πέρα από τη γειτονιά μας...
Η Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Young Lions 2012, Δάφνη Ζαννιά, καταγράφει σκέψεις και απόψεις συνολικά για τον διαγωνισμό. Όπως λέει, είναι μια σοβαρή υπόθεση και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζεται: «Ο διαγωνισμός Young Lions είναι ο μόνος που δίνει τη δυνατότητα σε νέους δημιουργικούς να ταξιδέψουν στις Κάννες, ώστε να διαγωνιστούν με άλλους δημιουργικούς από όλο τον κόσμο. Η δουλειά που παρουσιάζουν οι Έλληνες στις Κάννες δίνει και το στίγμα για το δημιουργικό επίπεδο που επικρατεί στη χώρα μας. Με αυτά λοιπόν τα δεδομένα η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Young Lions Competition είναι ένας πολύ σοβαρός διαγωνισμός και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως τέτοιος.

Φέτος, το επίπεδο των υποψηφιοτήτων σε κάποιες κατηγορίες ήταν ιδιαίτερα χαμηλό και η κριτική επιτροπή προβληματίστηκε για το αν θα έπρεπε να δώσει βραβεία. Τελικά αποφασίσαμε να μην είμαστε αυστηροί για να μη θέσουμε σε κίνδυνο τον θεσμό. Ακόμη αναρωτιέμαι αν κάναμε σωστά. Χωρίς βραβεία φέτος μπορεί να συμμετείχαν λιγότερα παιδιά του χρόνου, οι δουλειές όμως μπορεί να ήταν καλύτερες. Αναρωτιέμαι επίσης για το πόσο σοβαρά παίρνουμε τον διαγωνισμό, όταν δεν φροντίζουμε εκ των προτέρων να εξασφαλίσουμε τα έξοδα συμμετοχής και διαμονής των ανθρώπων που θα ταξιδέψουν στις Κάννες για να εκπροσωπήσουν τον κλάδο μας... Ο διαγωνισμός έχει έναν στόχο υψηλότερο από το να κατακτήσουμε τη γειτονιά μας».

Ένας θεσμός ελπίδας για την αγορά
Ο Γιάννης Σιδέρης της Bold Ogilvy δίνει τη δική του εκτίμηση για τον θεσμό Young Lions, που, όπως λέει, έχει ιδιαίτερη σημασία για την αγορά επικοινωνίας: «Είναι εξαιρετικά σημαντικό, ειδικά στις μέρες μας, να ενισχύονται θεσμοί όπως είναι αυτός των Young Lions, μια πρωτοβουλία που δίνει ελπίδα τόσο στους νεαρούς δημιουργικούς όσο και στην ίδια την αγορά τροφοδοτώντας τη με νέα ταλέντα. Είχα τη χαρά στη φετινή διοργάνωση να χειροκροτήσω και παιδιά από την Bold που κέρδισαν βραβεία σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες, πράγμα που με κάνει διπλά περήφανο. Εύχομαι οι νικητές του διαγωνισμού να ξεχωρίσουν στη δύσκολη αναμέτρηση των Καννών και ελπίζω να φέρουν πίσω μια διάκριση. Θα έχει ξεχωριστή σημασία, ειδικά στην τρέχουσα συγκυρία». 



Ήρθαν, νίκησαν, δήλωσαν!

Τι σημαίνει για σας «Young Lions»; Ποια είναι η σημασία της διάκρισης που αποσπάσατε;

«Τα Young Lions ήταν για εμάς ένα party δημιουργικότητας, στο οποίο ζήσαμε την εμπειρία της διαφήμισης από πρώτο χέρι! Το διασκεδάσαμε πολύ! Η διάκριση αυτή, που ήρθε στο ξεκίνημα της επαγγελματικής μας πορείας, μας έδωσε κουράγιο για να δούμε τον χώρο με τη δική μας αισιόδοξη ματιά!».
Ιωάννης Αναγνώστου & Κατερίνα Ταχταρά Tribal DDB
(1ο Film)

«Δεν φανταζόμουν ότι θα είχα τόσες ιστορίες να διηγηθώ από ένα εικοσιτετράωρο! Τα Young Lions μας χάρισαν άπειρες στιγμές γέλιου και μάς “έδεσαν” σαν ομάδα. Ο στόχος ήταν πάντα οι Κάννες
κι αφού καταφέραμε να φτάσουμε ως εκεί, συνεχίζεται...».
Ευφροσύνη Έλληνα Digital@Spot JWT & Νιόβη Κώστογλου Lemon Ad
(1o Cyber & 2o Film)

Ένας θεσμός ελπίδας για την αγορά
Ο Γιάννης Σιδέρης της Bold Ogilvy δίνει τη δική του εκτίμηση για τον θεσμό Young Lions, που, όπως λέει, έχει ιδιαίτερη σημασία για την αγορά επικοινωνίας: «Είναι εξαιρετικά σημαντικό, ειδικά στις μέρες μας, να ενισχύονται θεσμοί όπως είναι αυτός των Young Lions, μια πρωτοβουλία που δίνει ελπίδα τόσο στους νεαρούς δημιουργικούς όσο και στην ίδια την αγορά τροφοδοτώντας τη με νέα ταλέντα. Είχα τη χαρά στη φετινή διοργάνωση να χειροκροτήσω και παιδιά από την Bold που κέρδισαν βραβεία σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες, πράγμα που με κάνει διπλά περήφανο. Εύχομαι οι νικητές του διαγωνισμού να ξεχωρίσουν στη δύσκολη αναμέτρηση των Καννών και ελπίζω να φέρουν πίσω μια διάκριση. Θα έχει ξεχωριστή σημασία, ειδικά στην τρέχουσα συγκυρία».


Κριτική επιτροπή Print, Film, Cyber
• Γιόλα Γύφτουλα, Creative Director, Soho Square
• Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Director, Spot JWT
• Μανώλης Καπίδης, Creative Director, Frank
• Χρήστος Κουμάντος, Creative Director, Bold Ogilvy
• Γιάννης Λιβέρης, Senior Art Director, The Newtons
• Αλέκα Παπαδία, Head of Creative Services, DDB Athens
• Θεοδόσης Παπανικολάου, Executive Creative Director, BBDO Athens
• Κατερίνα Ρούσσου, Associate Creative Director, Arrow

Κριτική επιτροπή Design
• Ροδάνθη Σεντούκα, Creative Director & Founder, Red Design Consultants
• Γιάννης Κουρούδης, Head Creative Director, K2 Design
• Κατερίνα Παπαναγιώτου, Graphic Designer, mnp



 Οι νικητές

 Print

    Συμμετέχοντες  Τίτλος Έργου
 1ο βραβείο  Ευγενία Αναστασοπούλου (Freelance)
Αναστάσιος Χατζηπανάγος (Phadom.com)
 Μόνο αυτή είναι η πόλη σου;
 2ο βραβείο  Δανάη Δρίτσα (Frank),
Δανάη Κατσαλή (Bold Ogilvy)
 Sir.Takis
 3ο βραβείο Παρασκευάς Αντωνάκης (Freelance),
Κατερίνα Τσούμπα
(Bold Ogilvy)
 Σειρά τριών έργων: Καφές, Πορείες, Υποβρύχιο
 1ος έπαινος  Σαραντία Σαϊνίδου,
Μιχαήλ Ασηκόπουλος
(Fotone Adv)
 Άλλη Ματιά

 Design

   Συμμετέχοντες  Τίτλος Έργου
 1ο βραβείο Σταύρος Κυπραίος,
Όλγα Νάλτσου
(Ogilvy One
Worldwide Athens)
 This is my Athens
 2ο βραβείο Παρασκευάς Αντωνάκης (Freelance),
Κατερίνα Τσούμπα
(Bold Ogilvy)
 Σύμπλεγμα
 3ο βραβείο  Ευφροσύνη Κουκιά,
Αλέξανδρος Κυρίτσης (Freelance)
 Motive Athens
 1ος έπαινος  Γεωργία Χατζή (Eyescream),
Κώστας Καπάρος (Freelance)
 Greek Art
 2ος έπαινος  Ειρήνη Θωμαϊδη (Fortune),
Χαράλαμπος Ορφανίδης
(LTH Advertising)
 Προβολείς

 Film

   Συμμετέχοντες  Τίτλος Έργου
 1ο βραβείο  Ιωάννης Αναγνώστου,
Ταχταρά Κατερίνα
(Tribal DDB)
 Η Αθήνα με τη δική σου ματιά
 2ο βραβείο  Ευφροσύνη Έλληνα
(Digital @Spot JWT),
Νιόβη Κώστογλου (LemonAd)
 Στα τυφλά
 3ο βραβείο  Αναστάσιος Μυλωνάς (Freelance),
Παναγιώτης Πετροπουλέας (Bold Ogilvy & Mather)
 Οδηγός
 1ος έπαινος  Παρασκευάς Αντωνάκης (Freelance),
Κατερίνα Τσούμπα
(Bold Ogilvy)
 Δρόμος

 Cyber

   Συμμετέχοντες  Τίτλος Έργου
 1ο βραβείο Ευφροσύνη Έλληνα
(Digital @Spot JWT),
Νιόβη Κώστογλου
(Lemon Ad) 
 Athens Hater

Marketing Week (T. 1387)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778