Marketing Week - SNCR Research: Social Μedia & decision making evolution

Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

SNCR Research: Social Μedia & decision making evolution

27 Σεπτεμβρίου 2011 | 11:44 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Online media,Trends

SNCR Research: Social Μedia & decision making evolution

Για την επιχειρηματική κοινότητα, τα Social Media είναι πλέον κάτι παραπάνω από απλά εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του SNCR, τα Social Media συμμετέχουν δυναμικά στη διαμόρφωση της συνεργασίας και διαδικασίας λήψης αποφάσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778