Marketing Week - Όταν σταμάτησε ο επιταχυντής...

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Προδημοσίευση στο MarketingWeek Online

Crisis management

Όταν σταμάτησε ο επιταχυντής...

24 Απριλίου 2009 | 13:51 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: PR,Trends

Όταν σταμάτησε ο επιταχυντής...

Σκεφθείτε ότι είστε ο υπεύθυνος επικοινωνίας για ένα από τα μεγαλύτερα επιστημονικά πειράματα που έχουν γίνει ποτέ. Ολόκληρος ο κόσμος περιμένει με αγωνία την εκκίνηση του πειράματος, όταν την τελευταία στιγμή, μια βλάβη ανατρέπει τα δεδομένα. Πώς θα διαχειριζόσταν τη συγκεκριμένη κρίση; Καλύτερη απάντηση δεν θα μπορούσε να δώσει άλλος από τον άνθρωπο που βρέθηκε στη συγκεκριμένη θέση, τον Dr. James Gillies, Head of Communication του CERN.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778