Στην εικόνα της καταναλωτικής εμπειρίας το 2030 εστίασε η έρευνα «Experience 2030: The Future of Customer Experience», που διενεργήθηκε από τη Futurum Research εκ μέρους της SAS, που δραστηριοποιείται στον χώρο των analytics.

Οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα βλέπουν ότι, μέχρι το 2030, θα υπάρξει πολύ μεγάλη στροφή προς την πλήρη αυτοματοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας, καθώς οι έξυπνες μηχανές θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους και θα χειρίζονται περίπου τα 2/3 της καταναλωτικής εμπειρίας, τις αποφάσεις που γίνονται σε πραγματικό χρόνο και αφορούν την εμπειρία, αλλά και τις αποφάσεις γύρω από το marketing και τις προωθητικές ενέργειες.

Παράλληλα, το 78% των εταιρειών πιστεύει πως οι καταναλωτές δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στη σύγχρονη τεχνολογία, ενώ μόλις το 35% των καταναλωτών εξέφρασε αυτή τη δυσκολία. Στην πραγματικότητα, φαίνεται πως οι καταναλωτές προσδοκούν σε περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών μέχρι το 2030, ενώ οι εφαρμογές, η ταχύτατη πρόσβαση και η δυνατότητα να παραγγέλνουν μέσω έξυπνων οικιακών συστημάτων, αποτελούν τις 3 κορυφαίες τεχνολογίες που αναμένεται να επηρεάσουν την εμπιστοσύνη τους.