Marketing Week - Focus Groups: Πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των ερευνητών

Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Focus Groups: Πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των ερευνητών

26 Ιουλίου 2007 | 13:55 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Special Reports,Έρευνες

Τα focus groups, οι ομάδες συζήτησης δηλαδή, κατέχουν ξεχωριστή θέση στην έρευνα αγοράς. Όπως τονίζουν στελέχη του κλάδου, το focus group είναι πολύτιμο εργαλείο, χωρίς να αποτελεί “πανάκεια”. Επιδέχεται βελτιώσεις και η ανάπτυξή του εξαρτάται από τη φαντασία και την τόλμη των ίδιων των ερευνητών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778