Την Τετάρτη 17 Απριλίου, στο Maroussi Plaza, θα πραγματοποιηθεί το ετήσιο συνέδριο της Nielsen, στο πλαίσιο του οποίου θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της έρευνας «Shopper Trends», τα οποία αφορούν στο προφίλ του Έλληνα αγοραστή, καθώς και πώς αυτός αξιολογεί τις κυριότερες λιανεμπορικές αλυσίδες.

Επιπλέον, πέρα από τις τελευταίες τάσεις της αγοράς του οργανωμένου λιανεμπορίου, η Nielsen θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ευρήματα που αφορούν στο «Shopper Segmentation», ενώ η δεύτερη ενότητα είναι επικεντρωμένη στο Ιn Store strategy, με την συμμετοχή έμπειρων στελεχών της αγοράς, τόσο από την βιομηχανία όσο και από το λιανεμπόριο.

Η τελευταία ενότητα του συνεδρίου είναι αφιερωμένη στο Digital περιβάλλον, τόσο μέσα από αποτελέσματα έρευνας που θα παρουσιαστούν και αφορούν στο ψηφιακό προφίλ του Έλληνα και το περιεχόμενο που καταναλώνει, όσο και από τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και πρακτικές επιτυχημένης digital στρατηγικής που θα παρουσιάσουν στελέχη από τη βιομηχανία ταχυκίνητων προϊόντων.