Marketing Week - Φθηνά τσιγάρα, ακριβές επιπτώσεις...

Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Φθηνά τσιγάρα, ακριβές επιπτώσεις...

19 Ιουλίου 2007 | 12:47 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Καπνοβιομηχανία

Τον Απρίλιο του 2003 η ΣΕΚΑΠ τοποθέτησε στην αγορά ένα νέο 25άρι πακέτο, κάτω από την ομπρέλα του GR International, το οποίο κόστιζε 1,90 ευρώ. Ήταν το πρώτο βήμα δημιουργίας μιας νέας κατηγορίας σημάτων value for money. Μια κατηγορία που σήμερα γίνεται αιτία ενός “ακήρυχτου” πολέμου μεταξύ των ελληνικών και πολυεθνικών καπνοβιομηχανιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778