Marketing Week - Αυξάνεται η επίδραση social media και mobile στις αγορές σουπερμάρκετ

Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Σχετική έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει επίσης αύξηση διείσδυσης των ηλεκτρονικών αγορών

Αυξάνεται η επίδραση social media και mobile στις αγορές σουπερμάρκετ

2 Μαρτίου 2017 | 12:50 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Retail,Έρευνες

Η πρόσφατη ετήσια έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ αναδεικνύει σημαντικές και βαθιές αλλαγές γύρω από τις αγορές στα σουπερμάρκετ.

Μία από τις βασικές τάσεις που εξετάζεται είναι η διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων, αλλά και γενικότερα η επίδραση του διαδικτύου, των social media και των νέων τεχνολογιών στις αγορές προϊόντων σουπερμάρκετ. Σύμφωνα με την έρευνα, το 2016 καταγράφεται σημαντική αύξηση του ποσοστού καταναλωτών που έχει δοκιμάσει να αγοράσει μέσω internet κάποιο προϊόν-είδος παντοπωλείου που αγόραζε συνήθως από το s/m, από 16% σε 20% (αύξηση κατά 25%). Η άνοδος αυτή αποδίδεται μεταξύ άλλων στην αλλαγή των αγοραστικών συνηθειών, λόγω της χρήσης νέων τεχνολογιών, στην εμφάνιση νέων ηλεκτρονικών s/m, στην έντονη αύξηση της χρήσης πιστωτικών καρτών.

Παράλληλα, καταγράφεται αυξητική τάση τόσο σε σχέση με την πρόθεση αγοράς μέσω διαδικτύου, όσο και σε σχέση με τη γενικότερη χρήση του διαδικτύου και των social media ως μέρος της διαδικασίας αγοράς. Σύμφωνα με τα ευρήματα, σχεδόν το 30% δηλώνει ότι το 2016 προτίθεται να αγοράσει online κάποιο προϊόν που πριν αγόραζε σε καταστήματα s/m, ενώ πάνω από 1 στους 2 (52%) δηλώνουν ότι αναζητούν ενεργητικά πληροφορίες για τιμές online πριν πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στο φυσικό κατάστημα. Τα προϊόντα που προτιμούν να αγοράζουν μέσω ηλεκτρονικών s/m είναι κυρίως είδη προσωπικής υγιεινής, απορρυπαντικά, καθαριστικά για το σπίτι, βρεφικά προϊόντα, είδη για κατοικίδια, είδη σπιτιού και δευτερευόντως αναψυκτικά, καφέδες και συσκευασμένα τρόφιμα.

Τέλος, η έρευνα δείχνει αυξητική τάση των σταθερών/συστηματικών (μη περιστασιακών) αγοραστών προϊόντων s/m μέσω διαδικτύου, από 3% σε 5% την 4ετία 2013-2016 και με πρόβλεψη άνω του 7% ως το 2018. Σε κάθε περίπτωση, τα μερίδια των online πωλήσεων s/m παραμένουν χαμηλά, καθώς και αυτοί οι καταναλωτές που είναι on-line αγοραστές, εξακολουθούν να αγοράζουν μεγάλο μέρος της αξίας των αγορών τους από το παραδοσιακό κανάλι. Οι εκτιμήσεις για την αξία της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρονικών s/m κάνουν λόγο για 100 δισ. δολάρια ως το 2018 (από 36 δισ. δολάρια το 2014).

Marketing Week Online( 2 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778