Marketing Week - Επιβραδύνεται η αγορά ανανεώσιμων πηγών ενέργειας

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Σύμφωνα με μελέτη της Infobank Hellastat

Επιβραδύνεται η αγορά ανανεώσιμων πηγών ενέργειας

3 Ιανουαρίου 2017 | 11:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Έρευνες

Απότομη επιβράδυνση έχει σημειώσει ο ρυθμός ανάπτυξης της εγχώριας αγοράς ανανεώσιμων πηγών ενέργειας από το 2014, καθώς κατασκευαστική δραστηριότητα ουσιαστικά εντοπίζεται μόνο στα αιολικά πάρκα, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Infobank Hellastat.

Αντιθέτως, στα φ/β επικρατεί στασιμότητα λόγω της αναστολής της αδειοδότησης νέων εγκαταστάσεων (έχει πλέον αρθεί), αφού ο στόχος που είχε τεθεί από την ΕΕ ξεπεράστηκε πρόωρα, ενώ η τιμή της παραγόμενης ενέργειας μειώθηκε σημαντικά. Έτσι, η συνολική εγκατεστημένη ισχύς στο τέλος του προηγούμενου έτους διαμορφώθηκε στα 5.033 MW (εξαιρουμένων των ΣΗΘΥΑ), έχοντας αυξηθεί μόλις κατά 3,9% έναντι του 2014. Στην Ελλάδα λειτουργούσαν φ/β συστήματα συνολικής ισχύος 2.606 MW, ενώ κατά τη διάρκεια της χρονιάς κατασκευάστηκαν ελάχιστες νέες μονάδες. Ακολούθως, οι αιολικές εγκαταστάσεις έφτασαν τα 2.151 MW, μέγεθος αυξημένο κατά 172 MW, ενώ αρκετά μικρότερη ήταν η ισχύς των ΜΥΗΣ και των εγκαταστάσεων βιομάζας. Σύμφωνα με τον Πέτρο Μπουρούτη, Marketing & Business Affairs Manager της Infobank Hellastat, «ο τομέας των φ/β συστημάτων αποτελεί αντιπροσωπευτικό παράδειγμα λανθασμένου χειρισμού σε θεσμικό επίπεδο, με την υπερβολική ανάπτυξη που τροφοδοτήθηκε από τις ελκυστικές αποζημιώσεις να οδηγεί σε στρεβλώσεις όπως υπεραποδόσεις και αύξηση του κόστους ενέργειας».

Marketing Week Online( 3 Ιανουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778