Marketing Week - Mystery shopping: Στη δεκάδα με τους πιο δυσαρεστημένους οι Έλληνες

Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Mystery shopping: Στη δεκάδα με τους πιο δυσαρεστημένους οι Έλληνες

24 Μαρτίου 2011 | 11:03 Γράφει ο Marketing Week  Editor Topics: Services,Trends,Έρευνες

Τα μέλη του Mystery Shopping Providers Association διεξήγαγαν μια πρωτοποριακή πανευρωπαϊκή έρευνα με τη μέθοδο των μυστικών επισκέψεων για τις ουρές και την ικανοποίηση των πελατών στα καταστήματα. Η έρευνα διεξήχθη από τον Μάρτιο μέχρι τον Ιούνιο του 2010, ενώ αντίστοιχες έρευνες είχαν διεξαχθεί το 2005 και το 2008.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778