Marketing Week - Healthcare: Επεμβάσεις ακριβείας σε μια δύσκολη αγορά

Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Healthcare: Επεμβάσεις ακριβείας σε μια δύσκολη αγορά

5 Νοεμβρίου 2008 | 13:20 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Special Reports,Υγεία / Ομορφιά,Φαρμακοβιομηχανία
Κατεβάστε το άρθρο σε pdf format

Healthcare: Επεμβάσεις ακριβείας σε μια δύσκολη αγορά

Με σύγχρονους όρους marketing αντιμετωπίζει σήμερα η έρευνα αγοράς το απαιτητικό κομμάτι των προϊόντων υγείας. Τεχνολογία αλλά και εμπειρία είναι τα πολύτιμα εργαλεία τους. Η έρευνα αγοράς είναι αποδεδειγμένα ένα από τα ουσιαστικότερα κομμάτια του σύγχρονου marketing, λαμβάνοντας όλο και πιο σημαντικό ρόλο στη διαδικασία. Η σημασία της γίνεται ακόμη πιο εμφανής, όταν το marketing οφείλει να προσεγγίσει «δύσκολες» αγορές, όπως αυτή των προϊόντων υγείας. Κατ αρχάς, πρέπει να γίνει ένας διαχωρισμός των προϊόντων υγείας, σε συνταγογραφούμενα σκευάσματα και στα λεγόμενα OTC (over the counter), καθώς και στις κατηγορίες καλλυντικών, ομοιοπαθητικών προϊόντων αλλά και άλλων προϊόντων, όπως είναι τα μηχανήματα υγείας κ.λπ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778