H Nielsen διοργάνωσε το πρώτο CEO - Summit, με την ονομασία Breakthrough to Excellence, την Τρίτη 12 Νοεμβρίου.

Στο πλαίσιό του, παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα στοιχεία της πρόσφατης παγκόσμιας έρευνας της Nielsen σχετικά με το Disloyalty και την πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις όσον αφορά στη διατήρηση της πελατειακής τους βάσης. Συγκεκριμένα, ο Scott Mackenzie, Global Intelligence Leader ανέφερε ότι το 94% των Ελλήνων αγοραστών είναι διατεθειμένο να αλλάξει μάρκα, προκειμένου να δοκιμάσει κάτι νέο.

Στη συνέχεια, o Regan Leggett, Executive Director Thought Leadership της Nielsen παρουσίασε τις πιο σημαντικές μελλοντικές εξελίξεις και τάσεις του καταναλωτή σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και το πώς αυτές ενδέχεται να επηρεάσουν το «επιχειρείν». Παράλληλα, η Νικολέττα Σπερελάκη, Client Business Partner, αναφέρθηκε στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που μπορούν να προκύψουν στην Ελλάδα από την αλλαγή στις καταναλωτικές συμπεριφορές, παρουσιάζοντας παραδείγματα από αγορές του εξωτερικού.

Η εκδήλωση περιλάμβανε και συζήτηση πάνελ, από ομιλητές του επιχειρηματικού κόσμου, που ανέλυσαν τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται με το disloyalty, καθώς και θέματα όπως η κερδοφορία, η ανάπτυξη της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις, ο αντίκτυπος του AI και η καινοτομία. Στο πάνελ συμμετείχαν οι Jean François Etienne (Unilever), Βασίλης Σταύρου (AB Βασιλόπουλος), Κώστας Μητρόπουλος (Attica Bank) και Γρηγόρης Αντωνιάδης (ΣΔΕ).