Θετικά κινήθηκε σε αξία η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου, στο +5,5% κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2019 (στοιχεία YTD έως 02 Ιουνίου 2019), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +3,8%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση στο +10,5%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar επίσης αναπτύσσονται κατά 5,9%. Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα Τρόφιμα και Ποτά αναπτύσσονται κατά 4,5%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά 1,1% και 1,8% αντίστοιχα.