Marketing Week - Ο μετασχη ματισμός των επιχειρήσεων καταναλωτικών, δεν είναι αρκετά τολμηρός

Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Ευρήματα και προτάσεις «επιβίωσης» από την έκθεση FutureConsumer.Now της ΕΥ

Ο μετασχη ματισμός των επιχειρήσεων καταναλωτικών, δεν είναι αρκετά τολμηρός

15 Ιανουαρίου 2019 | 15:46 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance

Οι επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων θα πρέπει να αναθεωρήσουν την προσέγγιση του μετασχηματισμού τους και να προχωρήσουν σε τολμηρές κινήσεις, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές για τους «έξυπνους» καταναλωτές, που αξιοποιούν την τεχνολογία και τα δεδομένα.

Αυτό προκύπτει από την έκθεση της ΕΥ, FutureConsumer.Now, η οποία εντοπίζει πέντε κρίσιμες προτεραιότητες για τις επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων. Με βάση την έρευνα, η ΕΥ επισημαίνει ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τρεις προκλήσεις: να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη των σημερινών επιχειρηματικών μοντέλων για να χρηματοδοτήσουν τον μετασχηματισμό, να αξιοποιήσουν τις υπάρχουσες δυνατότητες της επιχείρησης ώστε να ενισχύσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα, και, τέλος, να δημιουργήσουν νέες δυνατότητες, οι οποίες να επιτρέπουν την αξιοποίηση νέων ευκαιριών.

Επιπλέον, πρέπει να επιλέξουν τον τρόπο λειτουργίας τους, να προσαρμόσουν τα προϊόντα που προσφέρουν, και τις τιμές, αλλά και τον χρόνο που τα προσφέρουν, καθώς οι καταναλωτές αποφασίζουν για τις αγορές τους σε κλάσματα του δευτερολέπτου, ανεξαρτήτως της μάρκας, να δημιουργήσουν μετρήσιμα αποτελέσματα, καθώς και να εντοπίσουν το πελατοκεντρικό οικοσύστημα, το οποίο θέλουν να δημιουργήσουν.

Ο Θάνος Μαύρος, Εταίρος και Επικεφαλής του κλάδου Καταναλωτικών Προϊόντων και Λιανεμπορίου της ΕΥ για την περιοχή της Νότιας Ευρώπης, σχολίασε: «Οι επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων θα επιβιώσουν και θα ξεχωρίσουν στο μέλλον μόνο αν αφήσουν πίσω τους τα επιχειρηματικά μοντέλα του παρελθόντος, αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες και μετασχηματίσουν ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τους, για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους».

Marketing Week Online( 15 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωτό: Απρόσμενοι συνδυασμοί και healthy προτάσεις στο «χωνάκι» της καινοτομίας

Έμφαση στη γευστική απόλαυση και την πρωτοτυπία δίνουν τα brands παγωτού, με τις αναδυόμενες υποκατηγορίες premium, healthy και vegan επιλογών να διανοίγουν νέους ορίζοντες ανάπτυξης.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778