Το Mnb καταγράφει την καταναλωτική συμπεριφορά των μαμάδων
Η qed, ελληνική εταιρεία κοινωνικών και καταναλωτικών ερευνών, λανσάρει ένα online, διαδραστικό ερευνητικό εργαλείο, το Mnb.

Αντικείμενό του είναι η συστηματική παρακολούθηση και μέτρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των μαμάδων, από τον πρώτο μήνα του παιδιού έως την ηλικία των 36 μηνών, σε 12 προϊοντικές κατηγορίες που αφορούν στη διατροφή, στα είδη βρεφανάπτυξης, υγιεινής και φροντίδας. Το mnb είναι ποσοτικό εργαλείο που πραγματοποιεί online tracking. Ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2018 και κάθε μήνα καταγράφει σε δείγμα 1.500 μαμάδων σε όλη την Ελλάδα το πώς αλλάζει η συμπεριφορά τους στη διαδικασία επιλογής προϊόντων.

Είναι ένα ζωντανό εργαλείο με μηνιαία «φρέσκα δεδομένα», μια συνεχώς ανανεούμενη βάση από μητέρες με μωρά 0-36 μηνών. Στηρίζεται στη μεγαλύτερη και πιο αξιόπιστη βάση στην Ελλάδα, καλύπτοντας το 85% των καταγεγραμμένων γεννήσεων κάθε μήνα. Η διαχείριση των δεδομένων γίνεται σε όλα τα επίπεδα σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR), ενώ προσφέρει ένα μοντέρνο, διαδραστικό, εξατομικευμένο τρόπο ανάγνωσης των ευρημάτων (Dashboard). Η παρουσίαση του προϊόντος έγινε στις 24 Οκτωβρίου, στο Ίδρυμα Εικαστικών τεχνών και μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη.