Σύμφωνα με την έρευνα της GfK FutureBuy 2017
Το πολυκαναλικό αγοραστικό ταξίδι για βασικά προϊόντα οικιακής χρήσης αποτελεί παγκόσμια και ευρωπαϊκή τάση, η οποία αποτυπώνεται και στην Ελλάδα, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της GfK - FutureBuy σε online κοινό.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας για το 2017, υπάρχουν σημαντικές ενδείξεις για συνδυασμό online και offline αγοραστικού ταξιδιού κυρίως στις κατηγορίες ένδυσης, παιχνιδιών, μικρών οικιακών συσκευών και προϊόντων πληροφορικής. Σχεδόν οι μισοί Έλληνες καταναλωτές (47%) ανέφεραν ότι αρχικά έψαξαν τα προϊόντα online και αργότερα επισκέφτηκαν το κατάστημα για να τα αγοράσουν (webrooming), σε αντίθεση με εκείνους (24%) που έψαξαν για ένα προϊόν σε κατάστημα και έπειτα το αγόρασαν online (showrooming).

Ανάμεσα σε εκείνους που επέλεξαν να αγοράσουν ένα προϊόν σε κατάστημα, σχεδόν οι μισοί ανέφεραν ως κύριο λόγο τη δυνατότητα να δουν το προϊόν πριν το αγοράσουν. Αναφέρθηκε επίσης, ως δεύτερος λόγος, η στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων. Για τους καταναλωτές που αγόρασαν ένα προϊόν διαδικτυακά, η εξοικονόμηση χρημάτων είναι μακράν ο πιο κοινά αναφερόμενος παράγοντας. Επιπλέον, 5 στους 10 ερωτηθέντες συμφωνούν με τη δήλωση «Η φορητή συσκευή μου (smartphone ή / και tablet) γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό εργαλείο για τις αγορές μου», σε σύγκριση με το αντίστοιχο ποσοστό για την Ευρώπη που φτάνει το 31%.