Το πρώτο 10μηνο του 2017
Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +0,4% κατά το πρώτο 10μηνο του 2017 (στοιχεία YTD έως 28 Οκτωβρίου 2017), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσιάζουν αρνητική τάση, στο -0,4%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Τα Φρέσκα/ Χύμα Προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική τάση, στο +3%, ενώ στον αντίποδα τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, κινούνται αρνητικά σε ποσοστό -2,1% και -1,3%, αντίστοιχα, γεγονός που οφείλεται κυρίως στις αποπληθωριστικές πιέσεις που δέχονται οι συγκεκριμένες κατηγορίες, λόγω των έντονων προωθητικών. Επιπλέον, οι κατηγορίες των Τροφίμων & Ποτών είναι σταθερές σε αξία σε σχέση με την περασμένη χρονιά, καθώς οι πληθωριστικές τάσεις λόγω της αύξησης του φορολογικού συντελεστή σε ορισμένες κατηγορίες Ποτών αντισταθμίζουν τις απώλειες των κατηγοριών Τροφίμων. Η αγορά προβλέπεται να συνεχίσει τη θετική της πορεία μέχρι και το τέλος της χρονιάς.