Marketing Week - Κάμψη στις πωλήσεις των απορρυπαντικών

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Σύμφωνα με μελέτη της IBHS

Κάμψη στις πωλήσεις των απορρυπαντικών

20 Δεκεμβρίου 2016 | 17:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Είδη Οικιακής Χρήσης,Έρευνες

Ο εγχώριος κλάδος παραγωγής απορρυπαντικών εξετάζεται σε πρόσφατη μελέτη της IBHS Α.Ε.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι αρνητικές οικονομικές και πολιτικές συνθήκες που επικράτησαν το 2015 επέδρασαν αρνητικά στον κλάδο, καθώς οι πωλήσεις στα super-market το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου υποχώρησαν κατά 3,5% σε ετήσια βάση. Σημαντικό μέρος της κάμψης αυτής προήλθε και από τα συνεχή προγράμματα προώθησης, εκπτώσεων και προσφορών που εξακολουθούν να εφαρμόζουν οι εταιρείες, προκειμένου να συγκρατήσουν την πτώση της κατανάλωσης, αλλά και να προστατεύσουν τα επώνυμα προϊόντα τους από τη διείσδυση των κωδικών ιδιωτικής ετικέτας.

Η καθοδική πορεία εξακολούθησε και τους πρώτους μήνες του 2016, καθώς -σύμφωνα με την IRI- ο κλάδος κατέγραψε περαιτέρω πτώση πωλήσεων 6,5% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Η πτώση αυτή δεν οφείλεται σε μείωση των τιμών, αλλά στην απότομη κάμψη της ζήτησης για το σύνολο των καταναλωτικών αγαθών. Σύμφωνα με την Μαρία Μεταξογένη, Διευθύνουσα Σύμβουλο της IBHS, «οι εταιρείες απορρυπαντικών πρέπει να επενδύσουν στην ανάπτυξη καινοτόμων επώνυμων προϊόντων, που να ανταποκρίνονται στα νέα εισοδηματικά δεδομένα των καταναλωτών, αλλά να ενέχουν ταυτόχρονα και υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές».

Marketing Week Online( 20 Δεκεμβρίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778