Marketing Week - Αυξημένη η εγχώρια κατανάλωση τυροκομικών προϊόντων

Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Σύμφωνα με σχετική μελέτη της Icap Group

Αυξημένη η εγχώρια κατανάλωση τυροκομικών προϊόντων

7 Δεκεμβρίου 2016 | 17:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Έρευνες,Τρόφιμα - Ποτά

Στον κλάδο των τυροκομικών προϊόντων περιλαμβάνεται πλήθος παραγωγικών επιχειρήσεων, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων είναι μικρού και μεσαίου μεγέθους, όπως φανερώνει η κλαδική μελέτη «Τυροκομικά Προϊόντα» που εκπόνησε πρόσφατα η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της Icap Group.

Οι μεγάλες βιομηχανικές εταιρείες διαθέτουν οργανωμένα δίκτυα διανομής, καλύπτοντας γεωγραφικά το σύνολο σχεδόν της ελληνικής επικράτειας. Οι μικρομεσαίες παραγωγικές επιχειρήσεις καλύπτουν τις ανάγκες κυρίως των τοπικών αγορών, αλλά διοχετεύουν και μέρος των προϊόντων τους σε άλλες (γεωγραφικές) αγορές. Επίσης, ο κλάδος περιλαμβάνει σημαντικό αριθμό μικρών οικογενειακών τυροκομείων, τα οποία απευθύνονται αποκλειστικά σε τοπικό επίπεδο. Όπως αναφέρει η Κωνσταντίνα Καλούδη, Consultant Κλαδικών Μελετών, από το 2013 και μετά η εγχώρια κατανάλωση τυροκομικών προϊόντων ακολουθεί ανοδική πορεία. Το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης καλύπτεται διαχρονικά από τυριά ελληνικής παραγωγής, το ποσοστό των οποίων διαμορφώθηκε σε 65%-66% το 2015 επί της συνολικής κατανάλωσης. Βεβαίως, η εισαγωγική διείσδυση παραμένει σε σχετικά υψηλά επίπεδα και κυμαίνεται στο 33%-35% τα τελευταία έτη. Επιπλέον, αύξηση παρουσιάζουν οι ποσότητες εξαγωγής τα τελευταία χρόνια.

Marketing Week Online( 7 Δεκεμβρίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Καφές: Χαρμάνι ευρηματικής επικοινωνίας & νέες τάσεις οδηγούν τον κλάδο

Η σταδιακή στροφή στην κατανάλωση καφέ εντός οικίας, που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, τροφοδοτείται με ευρηματικές προωθητικές ενέργειες και προϊοντικές καμπάνιες σε παραδοσιακά και ψηφιακά Μέσα, ενώ οι on-trade πωλήσεις με openings και λανσαρίσματα νέων τάσεων και προϊόντων. Με ένα δυνατό χαρμάνι ενεργειών μάρκετινγκ και επικοινωνίας, ο κλάδος επιδιώκει να διατηρήσει το «άρωμά» του.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778