Τι καινούργιο φέρνει η ανανεωμένη έρευνα αναγνωσιμότητας

Η έρευνα «τρέχει» με νέες προδιαγραφές και φιλοσοφία προσέγγισης ερωτώμενων που αυξάνει την συμμετοχή τους, αξιοποιώντας το interface του λογισμικού Voxco που η Focus Bari χρησιμοποιεί αποκλειστικά στην Ελλάδα. Η έρευνα δίνει τη δυνατότητα «multiplatform» συμμετοχής, επιτρέποντας κάλυψη πληθυσμού από όλες τις περιοχές και ηλικίες (φτάνοντας σε 8.500.000 Έλληνες). Ο ερωτώμενος επιλέγει το Μέσο (Cati και mobile, tablet, laptop, desktop) και το χρόνο που επιθυμεί, ενώ μπορεί επίσης να προσφέρει ένα ποσό σε κοινωφελή οργανισμό.

Εκτός από τις προϋπάρχουσες δυνατότητες ανάλυσης και αξιολόγησης των στοιχείων αναγνωσιμότητας, η νέα έρευνα δίνει επίσης στους χρήστες (publishers, content/inventory providers, agencies) τη δυνατότητα να συνδυάζουν στα ίδια πλάνα την έντυπη έκδοση και το ομότιτλο website, αποδίδοντας έτσι την συνολική συνδυαστική δύναμη του media brand (print & digital) στο κοινό της επιλογής τους. Η Βαλέρια Τσάμη, CEO της Focus Bari δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να υλοποιήσουμε τόσο μεγάλες αλλαγές στην Έρευνα Αναγνωσιμότητας BARI που “τρέχουμε” εδώ και 26 χρόνια.

Όλοι γνωρίζουμε τι σημαίνει να “τρέχει” μια έρευνα continuous, που χρειάζεται αφ’ ενός να σέβεται τις ανάγκες για continuity και αφ’ ετέρου να ανανεώνεται και να αλλάζει σύμφωνα με τις εξελίξεις της αγοράς και της κοινωνίας. Στην Focus Bari, από το 1988, παρακολουθούμε συνεχώς τις διεθνείς αλλαγές και εξελίξεις στο χώρο των ερευνών ΜΜΕ και της τεχνολογίας και τις υλοποιούμε στην χώρα μας σύμφωνα με τις τοπικές ανάγκες».