Marketing Week - Πτωτικά κινείται η αγορά βιοτεχνικής αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Για έκτη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την ICAP Group

Πτωτικά κινείται η αγορά βιοτεχνικής αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής

24 Αυγούστου 2016 | 17:35 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Τρόφιμα - Ποτά

Στον κλάδο της βιοτεχνικής αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής δραστηριοποιείται πληθώρα επιχειρήσεων, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων λειτουργεί μεμονωμένα καταστήματα.

Η οικονομική κατάσταση της χώρας τα τελευταία έτη και η συμπίεση του εισοδήματος των καταναλωτών είχαν ως αποτέλεσμα τη συνεχή μείωση της εν λόγω αγοράς από το 2010 και μετά, όπως επισημαίνει η τελευταία Κλαδική Μελέτη που εκπονήθηκε από τη Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group. Συγκεκριμένα, συνεχή μείωση καταγράφει από το 2010 και μετά το μέγεθος της αγοράς των εταιρειών βιοτεχνικής αρτοποιίας-ζαχαροπλαστικής, με επιβραδυνόμενο ωστόσο ρυθμό.

Μείωση με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης του 4% παρουσιάζει από το 2010 το μέγεθος αγοράς (σε αξία) της βιοτεχνικής αρτοποιίας, ενώ λίγο μεγαλύτερη είναι η μείωση για το μέγεθος αγοράς των εταιρειών ζαχαροπλαστικής την ίδια περίοδο (5,5% περίπου). Για το 2016 προβλέπεται σταθεροποίηση της αγοράς και για το 2017 ελαφρά ανάκαμψη.

Κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση για τα προϊόντα της βιοτεχνικής αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής είναι το μέγεθος του πληθυσμού της χώρας, η τιμή πώλησης των προϊόντων σε συνδυασμό με το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών, οι διατροφικές συνήθειες του αγοραστικού κοινού και ο σύγχρονος τρόπος ζωής των εργαζομένων.

Marketing Week Online( 24 Αυγούστου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778