Marketing Week - Braincandy: Ποιότητα εκτός από προσφορές αναζητούν οι καταναλωτές

Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Νέες τάσεις αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα

Braincandy: Ποιότητα εκτός από προσφορές αναζητούν οι καταναλωτές

17 Μαΐου 2016 | 18:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Retail

Το προφίλ των καταναλωτών που αποζητούν τις προσφορές εξακολουθεί να είναι η πλειοψηφία, ωστόσο, μειώθηκε δραματικά το 2015 σε σχέση με το 2014 (31,1% από 41,9%), ενώ ραγδαία αύξηση καταγράφει το προφίλ όσων αποζητούν πρωτίστως την ποιότητα (17,5% από 9,9%).

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται πια για προσφορές. Σύμφωνα με πρόσφατη πολυσυμμετοχική έρευνα της εταιρείας Braincandy, σήμερα ο καταναλωτής, στις περισσότερες περιπτώσεις, θεωρεί δεδομένες τις προσφορές με αποτέλεσμα η διαφοροποίηση να μεταφέρεται σε άλλες διαστάσεις όπως η ποιότητα ή η ευκολία. Στο πλαίσιο της ίδιας έρευνας, οι καταναλωτές αξιολόγησαν την εικόνα των βασικών αλυσίδων super market με έμφαση στο συναίσθημα.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της Braincandy, ο ΑΒ Βασιλόπουλος διατηρεί την πολύ καλή εικόνα και παραμένει ηγέτης της αναγνωρισιμότητας, ο Σκλαβενίτης κερδίζει έδαφος στην καρδιά των καταναλωτών, Μασούτης και My Market παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση στην εικόνα τους, ενώ τα Carrefour-Μαρινόπουλος συγκεντρώνουν τα περισσότερα αρνητικά συναισθήματα. Η έρευνα έτρεξε για δεύτερη συνεχή χρονιά με τη συμμετοχή μεγάλων FMCG εταιρειών και λιανεμπόρων. Το επόμενο κύμα αναμένεται να τρέξει τον Οκτώβριο του 2016.

Marketing Week Online( 17 Μαΐου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αλκοολούχα Ποτά: Με βασικό «συστατικό» την ψηφιακή επικοινωνία

Με την εορταστική περίοδο προ των πυλών, τα αλκοολούχα ποτά έχουν την «τιμητική» τους. Με νέα λανσαρίσματα, ευρηματικές προωθητικές ενέργειες αλλά και διεύρυνση στις προτάσεις κατανάλωσης εντός και εκτός σπιτιού, τα αλκοολούχα διατηρούν ανά περίπτωση την «luxury» ταυτότητά τους, υιοθετώντας παράλληλα έναν πιο «fun» χαρακτήρα. Σταθερή παράμετρος σε όλα αυτά, παραμένει η προσήλωση στις αρχές του υπεύθυνου marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778