Marketing Week - Ευρωπαϊκό λιανεμπόριο: Ανάπτυξη σε αργούς ρυθμούς

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Μελέτη της GfK σε 33 ευρωπαϊκές χώρες

Ευρωπαϊκό λιανεμπόριο: Ανάπτυξη σε αργούς ρυθμούς

27 Απριλίου 2016 | 16:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Retail

Η GfK πραγματοποίησε μελέτη σχετικά με το λιανεμπόριο σε 33 ευρωπαϊκές χώρες, η οποία εξετάζει την αγοραστική δύναμη, τη δαπάνη του πληθυσμού στο λιανεμπόριο, τον πληθωρισμό, την αποδοτικότητα των πωλήσεων ανά περιοχή, καθώς και τις προβλέψεις πωλήσεων για το 2016.

Σύμφωνα με τα κυριότερα συμπεράσματα, η αγοραστική δύναμη αυξήθηκε κατά μέσο όρο 3,7% στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Για τις 28 χώρες της ΕΕ, η GfK προβλέπει επιβραδυνόμενη ανάπτυξη 1,1%. Όσον αφορά στο ποσοστό δαπανών στο retail ως προς το σύνολο της ιδιωτικής καταναλωτικής δαπάνης η πτωτική πορεία συνεχίστηκε και το 2015. Ενώ οι καταναλωτές είχαν περισσότερα χρήματα για αγορές, τα διέθεσαν κατά κύριο λόγο σε υπηρεσίες, ταξίδια και δραστηριότητες αναψυχής και όχι σε αγορές λιανικής. Όσον αφορά στις τιμές, σύμφωνα με την έρευνα παρέμειναν σταθερές το 2015. Η δυναμική του online επιβραδύνθηκε σε πιο ώριμες αγορές, ενώ τα φυσικά καταστήματα σταδιακά προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες (omni-channel).

«Συνολικά, το 2015 ήταν μια καλή χρονιά για τους ευρωπαίους καταναλωτές», αναφέρει ο Dr. Gerold Doplbauer, ο οποίος ηγήθηκε της έρευνας. «Η οικονομία της ΕΕ αυξήθηκε σε ονομαστική αξία κατά 4,7% και η ανεργία μειώθηκε στις περισσότερες χώρες. Το χαμηλό επιτόκιο έκανε τη παραδοσιακή αποταμίευση λιγότερο ελκυστική, με αποτέλεσμα πολλοί καταναλωτές να ξοδέψουν τα χρήματά τους. Υπάρχουν όμως σημαντικές διαφορές ανάμεσα στις επιμέρους περιοχές της Ευρώπης. Απομένει να δούμε πώς η προθυμία επένδυσης μεταξύ των ευρωπαϊκών εταιρειών και των καταναλωτών θα επηρεαστεί από την Ευρωπαϊκή κρίση του προσφυγικού και την απειλή της τρομοκρατίας, καθώς και την οικονομική αδυναμία αναδυόμενων οικονομιών».

Marketing Week Online( 27 Απριλίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778