Η Pe2 ανέλαβε τις Δημόσιες Σχέσεις και το διαφημιστικό υλικό του νέου brand Pukka, το οποίο έφερε πρόσφατα στην Ελλάδα η Unilever.

Media planner ανέλαβε η Initiative, η οποία διαχειρίζεται όλα τα brands της Unilever. Η νέα σειρά αφεψημάτων Pukka με 100% βιολογικά βότανα, παρουσιάστηκε πρόσφατα σε ειδικό launch event. Pukka στα Hindi σημαίνει αληθινό, αυθεντικό και γνήσιο και η φιλοσοφία πίσω από το brand είναι η έμπνευση που προέρχεται από τη φύση, η οποία οδηγεί τους ανθρώπους μέσα από τον δρόμο της ευεξίας να συνδεθούν αρμονικά με τα φυτά και τον πλανήτη. Ως ambassador της Pukka επιλέχθηκε η Μαρία Ναυπλιώτου, με έμφαση στα social media.