Marketing Week - Αυτόνομα τμήματα ή σύνθετοι ρόλοι Δημόσιες Σχέσεις Ξενοδοχειακών Μονάδων

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Αυτόνομα τμήματα ή σύνθετοι ρόλοι Δημόσιες Σχέσεις Ξενοδοχειακών Μονάδων

26 Ιουλίου 2007 | 13:42 Γράφει ο Θανάσης  Αντωνίου Topics: PR,Special Reports

Οι δημόσιες σχέσεις ξενοδοχειακών μονάδων και ομίλων είναι υπηρεσία στην οποία δοκιμάζεται όχι μόνο η ευχέρεια της εταιρείας να επικοινωνεί με το κοινό, αλλά και η ικανότητα να εξισορροπούνται οι πτυχές δράσης του σύγχρονου ξενοδοχείου: η αμιγώς τουριστική, η συνεδριακή, η επαγγελματική, η πολιτιστική κ.ά. Είτε λειτουργούν ως αυτόνομα τμήματα, είτε εντός του τμήματος marketing, οι δημόσιες σχέσεις θέλουν στελέχη που να μάχονται και να πρωτοτυπούν συνεχώς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778