Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων του ελληνικού γραφείου της Action Global Communications, ο CEO του Ομίλου Κρις Χριστοδούλου, ξεδιπλώνει το αφήγημα ενός ιδιαίτερου success story για την ελληνική αγορά των Δημοσίων Σχέσεων.

Η Action Global Communications συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Όπως επισημαίνει ο CEO του Ομίλου, Κρις Χριστοδούλου, το ελληνικό γραφείο έχει ιδιαίτερη συναισθηματική σημασία για το δίκτυο, καθώς αποτέλεσε το πρώτο βήμα επέκτασης, το 1989.

Σήμερα, ο Όμιλος επενδύει στρατηγικά στην ελληνική αγορά, με νέα στελέχη αλλά και μέσω της εξειδικευμένης Action Digital, προσφέροντας integrated υπηρεσίες με επίκεντρο τον πελάτη. «Στόχος για φέτος, είναι να  μεγιστοποιήσουμε την επένδυσή μας σε έρευνα και τεχνολογία, ώστε να ενσωματώνουμε τις πιο σύγχρονες πρακτικές επικοινωνίας στο communications matrix».

Ποια τα μεγαλύτερα «επιτεύγματα» της εταιρείας στη διάρκεια αυτών των ετών;
Είναι ελάχιστες οι εταιρείες στον ευρύτερο κλάδο της επικοινωνίας στην Ελλάδα που μπορούν να δηλώσουν αδιάλειπτη ενεργή πορεία 30 χρόνων. Νιώθουμε περήφανοι. Σήμερα, ως μια υγιής εταιρεία, με μια ταλαντούχα ομάδα, είμαστε σε θέση να διεκδικούμε ουσιαστικό μερίδιο της αγοράς, να αναγνωρίζουμε και να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις προσφέροντας ολοκληρωμένες και up-to-date υπηρεσίες.

Συνεχίζουμε να εξερευνούμε το πεδίο της επικοινωνίας και να ενσωματώνουμε σύγχρονες πρακτικές. Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα στη βάση της φιλοσοφία μας, που είναι η διασφάλιση της δημιουργίας ουσιαστικών και μακροπρόθεσμων σχέσεων των πελατών μας με τα κοινά τους.

Πώς η εταιρεία παραμένει σύγχρονη, στην αιχμή των εξελίξεων; Ποιες πηγές ανανέωσης αξιοποιεί;
Ένα PR agency πρέπει να είναι ευέλικτο και να αφουγκράζεται τις νέες τάσεις. Να διαθέτει στελέχη και ομάδες που συνεχώς αναπτύσσουν γνώσεις και εμπειρίες, λαμβάνοντας υπόψη πρακτικές που δίνουν added-value στους πελάτες.

Αυτό εμπερικλείει διαρκή εκπαίδευση και πληροφόρηση για νέες παγκόσμιες πρακτικές, που αργά ή γρήγορα ο κάθε επαγγελματίας του κλάδου θα κληθεί να αξιολογήσει στο πλάνο επικοινωνίας που θα υποβάλει στον πελάτη του. Το κλειδί για να παραμένει μία επιχείρηση σύγχρονη, είναι να έχει πλήρη επίγνωση των αλλαγών και να μπορεί να προσαρμόζεται.  

Ποιες προοπτικές ανάπτυξης βλέπετε στην ελληνική αγορά; Σε ποιους τομείς αφορούν οι επενδύσεις σας;
Ο κλάδος έχει αρχίσει να βρίσκει και πάλι τους ρυθμούς του, με τις επιχειρήσεις να αναγνωρίζουν πως η εξωστρέφεια, η σωστή και στοιχειοθετημένη στρατηγική επικοινωνίας, offline και online, αποτελεί μονόδρομο για την ανάκαμψη. Τομείς όπως τουρισμός, ενέργεια και logistics παρουσιάζουν σταθερή πορεία ανάκαμψης, επομένως εκεί δίνουμε το μεγαλύτερο βάρος για διεύρυνση του πελατολογίου, χωρίς φυσικά να εστιάζουμε μόνο εκεί.

Πώς μεταφράζεται σε αξία για την Action στην Ελλάδα, η συμμετοχή της στον Όμιλο;
Ο Όμιλος έχει εξελιχθεί σε ένα από τα κορυφαία ανεξάρτητα δίκτυα στρατηγικής επικοινωνίας σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Βαλκάνια, Βαλτική, Ρωσία, Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική. Η συμμετοχή σε ένα τέτοιο δίκτυο σαφώς και αποφέρει οφέλη, καθώς η αξία της επιχείρησης καθορίζεται από τη δύναμη, την επιτυχία και τον αντίκτυπο που έχει στην αγορά.

Η Action στην Ελλάδα διαθέτει συνεπώς πρόσβαση στην παγκόσμια αγορά, που μεταφράζεται σε διεθνή εμπειρία, διαρκή ενημέρωση για τις τελευταίες τάσεις και συνεχή εξέλιξη. Παράλληλα, αξιοποιώντας το δίκτυο, το Ελληνικό γραφείο έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί και ως hub για πελάτες του δικτύου από Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Κόσσοβο, Κροατία και Τουρκία, προσφέροντας έτσι ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στην εξυπηρέτηση του πελάτη από ένα και μόνο σημείο.

H μεγαλyτερη πρoκληση, είναι…
Αναμφισβήτητα, η ραγδαία ανάπτυξη του digital έχει αλλάξει ολόκληρο τον κλάδο της επικοινωνίας. Η Action Global Communications δημιούργησε από το 2015 την Action Digital, ένα full-service digital agency που προσφέρει υπηρεσίες web development, content, digital marketing, SEO, mobile & design.

Παράλληλα, το γραφείο της Action στην Ελλάδα αναπτύσσει και προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στη νέα ψηφιακή εποχή, ενώ, στο πλαίσιο αυτό, η διαχείριση φήμης ήταν και είναι αιχμή του δόρατος των επικοινωνιακών μας λύσεων και προτάσεων. Πλέον, οι εταιρείες έχουν κατανοήσει πλήρως τα νέα δεδομένα της ψηφιακής επικοινωνίας, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι διαθέτουν και τα ανάλογα budgets για digital καμπάνιες. Η εξέλιξη αυτή έχει συντελέσει στη διεύρυνση των υπηρεσιών του γραφείου μας και κυρίως του πελατολογίου μας.