Η PHOCUS αναδείχθηκε νικήτρια στο spec που διενήργησε η φαρμακευτική εταιρεία AstraZeneca, με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων λειτουργίας της στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο αυτό, η PHOCUS ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας που περιλαμβάνει υπηρεσίες δημιουργικού σχεδιασμού και branding, ενέργειες ψηφιακής επικοινωνίας, διοργάνωση εκδηλώσεων, δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, καθώς και καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας. 

Ανδρέας Μπόνης, CEO της PHOCUS, δήλωσε: «Η AstraZeneca εισέρχεται τώρα σε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της και υιοθετεί μια νέα εργασιακή κουλτούρα που θα την οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που έχουμε την ευκαιρία να οργανώσουμε την επικοινωνία ενός τόσο σημαντικού εγχειρήματος». Η AstraZeneca είναι διεθνής, βασισμένη στην επιστήμη, βιο-φαρμακευτική εταιρεία, η οποία ασκεί την επιχειρηματική της δραστηριότητα σε περισσότερες από 100 χώρες.