Marketing Week - Δημήτρης Ιωαννίδης, Action Global Communications: «Σήμερα μιλάμε για integrated και 360° εξειδικευμένη προβολή»

Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Δημήτρης Ιωαννίδης, Action Global Communications: «Σήμερα μιλάμε για integrated και 360° εξειδικευμένη προβολή»

4 Οκτωβρίου 2017 | 08:24 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Διεθνής αλλά και τοπική, ώριμη αλλά και με νεανική ενέργεια, η Action Global Communications αποτελεί ένα πρότυπο διεθνές δίκτυο υπηρεσιών επικοινωνίας. Πως αντιλαμβάνεται σήμερα τις ραγδαίες αλλαγές που συντελούνται στο χώρο και πως επιλέγει να εξελιχθεί;

Στα 46 χρόνια δραστηριοποίησης της, η Action Global Com-munications έχει εξελιχθεί σε ένα από τα κορυφαία ανεξάρτητα δίκτυα στρατηγικής επικοινωνίας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τη Ρωσία, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική. Στη συζήτησή μας με τον General Manager της εταιρείας σε Ελλάδα και Κύπρο Δημήτρη Ιωαννίδη, εντοπίζουμε μία διαφορετική προσέγγιση, που κάνει λόγο για integrated αλλά και συγχρόνως εξειδικευμένη επικοινωνία. Ο ρόλος της τεχνολογίας σε όλα αυτά, αλλά και η ιδιαίτερη θέση της ελληνικής αγοράς σε συνδυασμό με τις διεθνείς συνέργειες, συνθέτουν την «ακτινογραφία» ενός σύγχρονου δικτύου επικοινωνίας.

MW: Σήμερα μιλάμε για μία νέα εποχή στην επικοινωνία. Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Ποιες είναι οι πιο καθοριστικές εξελίξεις που εντοπίζετε;
Δημήτρης Ιωαννίδης:
Η εξέλιξη σίγουρα δεν αποτελεί προνόμιο μόνο του χώρου της επικοινωνίας, αλλά ευρύτερα για όλους τους κλάδους της οικονομίας, δημιουργώντας νέες προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες δημιουργικής συνεργασίας. Αποτελεί μια αλυσίδα δεδομένων που μεταβάλλονται διαρκώς και όσοι είμαστε θετικοί στις αλλαγές, μπορούμε να τις εκτιμήσουμε, να τις επεξεργαστούμε και φυσικά να τις αξιοποιήσουμε. Ο χώρος της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη πως βασικό κριτήριο εξέλιξής του είναι η δημιουργικότητα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, οφείλει να αφουγκράζεται τα τρέχοντας δεδομένα και ανάγκες της αγοράς, έτσι ώστε να προσαρμόζει την προσέγγισή της ανάλογα.

Σίγουρα στο παρελθόν οι αλλαγές ήταν πολύ πιο ήπιες ή τουλάχιστον προέκυπταν με πιο αργούς και σταθερούς ρυθμούς, ωστόσο, την τελευταία δεκαετία δεν υπάρχει πλέον αυτή η «πολυτέλεια». Κινητήριος δύναμη αυτής της εξέλιξης είναι η τεχνολογία, η οποία καθορίζει πλέον το σύνολο των αλλαγών. Έτσι και στον κλάδο της επικοινωνίας, βρισκόμαστε στο σημείο σήμερα να μιλάμε για integrated και 360° εξειδικευμένη προβολή.

Η Action έχει έντονη δραστηριότητα σε ένα εύρος γεωγραφικών περιοχών. Μιλάμε για ένα σύγχρονο διεθνές δίκτυο υπηρεσιών επικοινωνίας. Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας;
Στα 46 χρόνια δραστηριοποίησης της, η Action Global Communications, έχει εξελιχθεί σε ένα από τα κορυφαία ανεξάρτητα δίκτυα στρατηγικής επικοινωνίας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τη Ρωσία, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική. Στο δίκτυο της η Action απασχολεί περισσότερους από 380 επαγγελματίες του κλάδου και προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών επικοινωνίας με έμφαση στη διαμόρφωση εταιρικής επικοινωνίας, την προετοιμασία διαχείρισης κρίσεων, την ανάπτυξη σχέσεων με τα ΜΜΕ, τη διοργάνωση εκδηλώσεων, το digital marketing και τη διαχείριση περιεχομένου.

Στο πελατολόγιό μας περιλαμβάνονται blue-chip εταιρείες από μια πληθώρα κλάδων που εκτείνεται από τον τουρισμό, τις αερομεταφορές, την τεχνολογία, την ενέργεια, τα FMCG, τη φαρμακοβιομηχανία, τον τραπεζικό κλάδο και όχι μόνο. Φιλοσοφία της εταιρείας είναι η διαμόρφωση εξατομικευμένων integrated στρατηγικών επικοινωνίας, με βάση τους στόχους του πελάτη και το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η επικοινωνία δεν αποτελεί μια απλή υπηρεσία που στηρίζεται σε συγκεκριμένους μόνο πυλώνες. Αντίθετα αποτελεί μια πολυδιάστατη πρακτική που περιλαμβάνει πολλές παραμέτρους που πρέπει κανείς να λάβει σοβαρά υπόψη. Στόχος μας είναι όχι μόνο η προβολή και η δημιουργία θετικής εικόνας, αλλά και η ανάπτυξη μακροπρόθεσμων σχέσεων μεταξύ του πελάτη και του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Αυτή η σχέση, σε σωστές βάσεις και δεδομένα αποκτά μια ουσιαστική οντότητα με διάρκεια και αμοιβαία οφέλη.

Πόσο σημαντική είναι για εσάς η αγορά της Ελλάδας, ποια θέση έχει στις δραστηριότητές σας;
Η Ελλάδα ήταν και παραμένει στις προτεραιότητες του Ομίλου Action Global Communications, καθώς αποτέλεσε τον πρώτο σταθμό στρατηγικής επέκτασης μας, το 1989, όταν αποκτήσαμε αυτόνομη παρουσία στην αγορά. Οι στόχοι μας για την Ελλάδα είναι πολύ συγκεκριμένοι. Να διευρύνουμε το πελατολόγιό μας και να κάνουμε ουσιαστική χρήση όλων των δυνατοτήτων που μας προσφέρονται μέσω του δικτύου της Action. Η αυτόνομη παρουσία του Ομίλου σε 40+ χώρες, διαμορφώνοντας στρατηγικές επικοινωνίας για εταιρείες κολοσσούς, καθώς επίσης και η δυναμική που έχουμε αποκτήσει και στη digital επικοινωνία, μέσω της εξειδικευμένης εταιρείας του Ομίλου, Action Digital, αποτελούν και για το γραφείο της Ελλάδας ένα ισχυρό «όπλο». Αυτό επιδιώκουμε να μεταφέρουμε, δημιουργώντας integrated/360° στρατηγικές επικοινωνίας. Πιστεύουμε πολύ στην Ελληνική αγορά και τις ευκαιρίες που υπάρχουν. Εξάλλου, έχουμε πετύχει στα 28 χρόνια παρουσίας μας στην Ελληνική αγορά, να διατηρήσουμε ένα πολύ θετικό προφίλ και οικονομική ευρωστία που μας επιτρέπουν τη συνέχιση της διεύρυνσης του πελατολογίου μας και των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Ποιες ιδιαιτερότητες εντοπίζετε στην ελληνική αγορά, σε σχέση και με άλλες αγορές που είναι ίσως της ίδιας εμβέλειας με την ελληνική;
Η βασικότερη ιδιαιτερότητα έχει να κάνει με την αστάθεια που παρατηρείται στο πολιτικό και κατ’ επέκταση οικονομικό σκηνικό της χώρας. Η αβεβαιότητα και η παρατεταμένη αρνητική ψυχολογία, λόγω πολλών παραγόντων, επηρεάζει όλους τους τομείς, επομένως είναι λογικό να απασχολεί όλους. Ωστόσο, η Ελληνική αγορά έχει τις υποδομές και τις προδιαγραφές για να επανέλθει σταδιακά σε ένα σταθερό κλίμα και στη συνέχεια προς την ανάπτυξη. Στο πλαίσιο αυτό επιβάλλεται η συσπείρωση των επαγγελματιών του χώρου, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την εγκυρότητα του κλάδου της επικοινωνίας, κυρίως λόγω του φαινομένου των «αλεξιπτωτιστών» που κάνουν την εμφάνισή τους για περιορισμένο διάστημα, χωρίς σχετική εμπειρία, και με «όπλο» τους τις μεμονωμένες διασυνδέσεις, διεκδικώντας μερίδιο αγοράς με λανθασμένες πρακτικές και πενιχρά αποτελέσματα. Ως συνέπεια, ο κλάδος βάλλεται από μη επαγγελματίες που δημιουργούν στρεβλώσεις και αρνητική εμπειρία προς επιχειρήσεις, σε σχέση με την αποτελεσματικότητα της εξωστρέφειας και εφαρμογής επικοινωνιακού πλάνου.

Για έναν όμιλο όπως η Action, υπάρχουν συνέργειες και οφέλη που μπορούν να προκύψουν για τους πελάτες σας από τη δραστηριότητά σας σε πολλές διαφορετικές αγορές;
Εννοείται. Έχουμε πολλά παραδείγματα πελατών μας που ξεκίνησαν τη συνεργασία τους με κάποιο από τα τοπικά γραφεία του δικτύου της Action Global Communications και στη συνέχεια διεύρυναν αυτή την επαγγελματική σχέση και σε άλλες αγορές όπου είτε διέθεταν ήδη παρουσία ή επρόκειτο να επεκταθούν. Ένα από τα δυνατά χαρτιά του δικτύου της Action ήταν, είναι και θα παραμείνει το δίκτυό της, προσφέροντας στους πελάτες μας τη γνώση και την εμπειρία για κάθε αγορά στην οποία έχουμε αυτόνομη παρουσία. Προσφέροντας καθοδήγηση, σε επικοινωνιακό επίπεδο, οι πελάτες μας μπορούν να βασιστούν στη δική μας εξειδίκευση και μαζί να δημιουργήσουμε στοχευμένες καμπάνιες με πολλαπλά οφέλη. Στα πλεονεκτήματα συμπεριλαμβάνεται και η προσφερόμενη υπηρεσία του one-stop-shop, αφού οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να έρχονται σε επαφή με την ομάδα του Global Client Service, την οποία στελεχώνουν επαγγελματίες του κλάδου της επικοινωνίας, με διεθνή εμπειρία, που στη συνέχεια αναλαμβάνουν τη διαμόρφωση της στρατηγικής και προσαρμογή της, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της κάθε χώρας, αφού η υλοποίηση γίνεται από τα τοπικά γραφεία.

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια του Ομίλου Action;
Στα σχέδια μας είναι η συνεχής αναβάθμιση των υπηρεσιών μας και η διεύρυνση των συνεργασιών μας. Δεν αναπαυτήκαμε ποτέ από τη θετική πορεία που καταγράφει ο Όμιλος Action Global Communications όλα αυτά τα χρόνια και σίγουρα δεν είναι κάτι που θα κάνουμε τώρα. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια έχουμε αποδείξει πως τολμούμε σε νέες επενδύσεις και στην εξέλιξη των υπηρεσιών μας, γεγονός που έχει επιβραβευθεί μέσα από τις συνεργασίες μας.

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ DIGITAL PR
Δημιουργήσατε εξειδικευμένο τμήμα για Digital PR. Ποιος είναι ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζει το θέμα το δικό σας τμήμα;
Από το 2015, ο Όμιλος επέκτεινε τη βραβευμένη του στρατηγική προσέγγιση και στον τομέα των ψηφιακών παροχών, μέσω της Action Digital. Το εξειδικευμένο αυτό τμήμα του Ομίλου παρέχει ένα ευρύ φάσμα digital υπηρεσιών, όπως εξατομικευμένη ανάπτυξη και σχεδιασμό ιστοσελίδων, ανάπτυξη «social» περιεχομένου, κατάρτιση διαδικτυακών στρατηγικών και καινοτόμες προσεγγίσεις στο digital marketing. Και σε αυτή την περίπτωση εφαρμόζουμε μια πολυδιάστατη προσέγγιση, καθώς η ομάδα της Action Digital διαμορφώνει τη στρατηγική, αξιοποιώντας τα πιο ενημερωμένα και σύγχρονα μέσα που υπάρχουν στη διάθεσή μας, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη την πληροφόρηση που της παρέχεται από τα εκάστοτε γραφεία του δικτύου. Η χρήση της τεχνολογίας μπορεί να γίνει από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη… η εμπειρία και η γνώση της τοπικής κουλτούρας και ιδιαιτεροτήτων όμως, όχι.

Marketing Week (T. )
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778