Για όλο το portfolio των brands της
H Coty Consumer Beauty Greece ανέθεσε στην Concept Communication Strategies την εφαρμογή της στρατηγικής Επικοινωνίας για την αγορά της Ελλάδας.

Σε συνεργασία με την Mathilde Marin, Head of Influencer Marketing Coty Consumer Beauty Italy & Greece, η Concept PR αναλαμβάνει τη δημιουργία, ανάπτυξη και εφαρμογή συνολικού PR πλάνου, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών press και influencers relations management και social media management, για όλο το προϊοντικό portfolio της Coty. Η Γιώτα Χουλιαρά, Managing Director της Concept PR, ανέφερε σχετικά: «Είναι εξαιρετικά τιμητικό για εμάς που η Coty επέλεξε να μεταφέρει όλο το brand portfolio του τμήματος Consumer Beauty στην εταιρεία μας. Θα προσφέρουμε με αφοσίωση υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών».

H Cecile Divisionali, General Manager COTY Consumer Beauty Italy and Greece, ανέφερε: «Η Concept PR είναι ένας εξαιρετικά ικανός και έμπιστος συνεργάτης, που θα συνεισφέρει ενεργά στην επιτυχία και ανάπτυξη των brands της Coty Consumer Beauty». Το portfolio της Coty περιλαμβάνει τα brands Max Factor, Rimmel, Bourjois και Sally Hansen για τον τομέα Colors Cosmetics, Koleston, WellaFlex και New Waves για τον τομέα Hair Retail και Adidas, Playboy, 007, Nautica, Katy Perry και Guess για τον τομέα Body Care και Mass Fragrances.