Για το Brand PR και την Εταιρική Φήμη
H Valuecom αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της Diageo Hellas, αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό και υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων PR για τα Reserve Brands καθώς και την Εταιρική Φήμη.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα εταιρικής επικοινωνίας, υπηρεσίες ανάπτυξης σχέσεων με τα Μέσα, οργάνωση ενεργειών και εκδηλώσεων, καθώς και δημιουργία περιεχομένου. Ο Αλέξανδρος Μάνος, CEO της Valuecom, δήλωσε: «Η ανάθεση αυτή μας τιμά και επιβεβαιώνει την συνεχή μας προσπάθεια για ποιότητα, αποτελέσματα και καινοτομία. Αποτελεί δε μια εξαιρετική ευκαιρία και πρόκληση. Ευχαριστούμε την Diageo που μας επέλεξε και μας εμπιστεύεται».

Η Πηνελόπη Κούρκαφα, Diageo Mediterranean Cluster Director δήλωσε: «Έχουμε τη πεποίθηση πως η συνεργασία αυτή θα ενισχύσει την δυναμική ανάπτυξη των Reserve Brands και του Fine Drinking στη χώρα μας, ενώ ταυτόχρονα φιλοδοξούμε πως η Valuecom θα συνεισφέρει νέες ιδέες και ακόμη περισσότερη ενέργεια στο όραμα της Diageo να βρίσκεται στην κορυφή των εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων σε επίπεδο εταιρικής φήμης».