Marketing Week - Η Εταιρική Υπευθυνότητα ξεκινά από την «ακρόαση»

Πέμπτη, 25 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Εισήγηση του καθηγητή Jim Macnamara στο συνέδριο Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη IV

Η Εταιρική Υπευθυνότητα ξεκινά από την «ακρόαση»

31 Ιανουαρίου 2017 | 17:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Συνέδρια

Οι περισσότεροι οργανισμοί επενδύουν έντονα σε πολλά διαφορετικά συστήματα τοποθέτησης των μηνυμάτων τους, ωστόσο δεν διαθέτουν ανάλογα και επαρκή συστήματα ουσιαστικής ακρόασης των κοινών, πελατών και πολιτών.

Σύμφωνα με τη θεωρία, η «ακρόαση» των κοινών αποτελεί θεμέλιο λίθο για το χτίσιμο εμπιστοσύνης και τη δημιουργία engagement, ωστόσο η πράξη δείχνει έλλειμμα πραγματικής ακρόασης των πολιτών από τους θεσμούς (κυβερνήσεις, επιχειρήσεις, ΜΚΟ). Στο συνέδριο «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη IV» στις 23 Φεβρουαρίου, ο Jim Macnamara, Associate Dean & Professor Public Communications στο Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας του Σίνδεϋ, αναδεικνύει την «κρίση ακρόασης» που αντιμετωπίζουν σήμερα δημόσιοι και ιδιωτικοί οργανισμοί και προτείνει «αρχιτεκτονικές ακρόασης» για την επανάκτηση της εμπιστοσύνης των επιχειρήσεων με τα κοινά τους. Σύμφωνα με τον ίδιο, η «ακρόαση» αποτελεί θεμέλιο λίθο της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Ο Jim Macnamara διαθέτει πλούσιο ερευνητικό έργο και διεθνή αναγνώριση ως ειδικός σε θέματα μέτρησης και αξιολόγησης ενεργειών επικοινωνίας. Το 2016 κυκλοφόρησε το βιβλίο του «Organizational Listening-The Missing Essential in Public Communication». Το συνέδριο «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη IV» αποτελεί το μεγαλύτερο Πανόραμα δράσεων ΕΚΕ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Με στόχο τη «γεφύρωση» του χάσματος μεταξύ θεωρίας και πράξης στον τομέα της ΕΚΕ, η διοργάνωση συγκεντρώνει την παρουσίαση του μεγαλύτερου αριθμού προγραμμάτων ΕΚΕ, με τις εταιρείες να εξηγούν τη στρατηγική και φιλοσοφία πίσω από αυτά. Περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο του συνεδρίου στο www.csrconference.gr

Marketing Week Online( 31 Ιανουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778