Τη θέση αναλαμβάνει ο γνωστός creative Tom Elsinger

Ευθύνη του θα είναι η ενσωμάτωση στρατηγικής, σχεδιασμού και ανάλυσης δεδομένων για τη δημιουργία ισχυρών, ολοκληρωμένων δημιουργικών προτάσεων που θα εφαρμοστούν σε όλες τις παραδοσιακές, ψηφιακές και κινητές πλατφόρμες, καθώς και σε πλατφόρμες αναδυόμενων μέσων, όπως η εικονική, επαυξημένη και μεικτή πραγματικότητα. Προηγούμενα, ο Eslinger ήταν Executive Creative Director της εταιρείας υπηρεσιών οπτικών εφέ και εικονικής πραγματικότητας Framestore, ενώ, έχει διατελέσει επί σειρά ετών Worldwide Digital Creative Director στο δίκτυο της Saatchi & Saatchi.

Ο ίδιος, εργάσθηκε στη σύναψη συνεργασιών με άλλα δίκτυα μέσω του Publicis Group, επί μία δεκαετία υπηρέτησε στο Worldwide Creative Board of Directors του Publicis Groupe και επίσης διετέλεσε Regional Digital Executive Creative Director της Saatchi & Saatchi για την ευρύτερη περιοχή της Κίνας. «Αποτελεί ισχυρή μας δέσμευση η επένδυση στους πλέον ικανούς και δημιουργικούς επαγγελματίες, που θα αποφέρουν σημαντικά οφέλη στους πελάτες μας», δήλωσε ο Kevin Bell, Worldwide President της Burson-Marsteller. «Σε μια εποχή που τα στεγανά ανάμεσα στη διαφήμιση, το branding, τα Μέσα Ενημέρωσης και τις Δημόσιες Σχέσεις καταργούνται, η ευρεία εμπειρία του Tom θα διασφαλίσει, ότι η δημιουργικότητα παραμένει κύριο χαρακτηριστικό κάθε δραστηριότητάς μας στη Burson-Marsteller».