Marketing Week - 3η έρευνα για την Εταιρική Επικοινωνία

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Θα παρουσιαστεί στο 10ο Corporate Communication Conference

3η έρευνα για την Εταιρική Επικοινωνία

6 Οκτωβρίου 2016 | 13:31 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Έρευνες,Συνέδρια

Στις 20 Οκτωβρίου, πραγματοποιείται στο Maroussi Plaza το 10ο Συνέδριο Εταιρικής Επικοινωνίας, με τίτλο «Creating Impact Through Integration».

Στο πλαίσιο αυτό και για 3η συνεχή χρονιά, η εταιρεία ερευνών Global Link υλοποιεί σε συνεργασία με το 10th Corporate Communication Conference αποκλειστική έρευνα για την Εταιρική Επικοινωνία στην Ελλάδα. Η έρευνα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα των κρισιμότερων θεμάτων που αφορούν σήμερα στους Corporate Communication Directors, καταγράφοντας τις στάσεις και απόψεις των ίδιων των στελεχών για τις προκλήσεις, ευκαιρίες και εξελίξεις στον τομέα τους. Πρόκειται για τη μοναδική ανάλογη έρευνα στην Ελλάδα, η οποία προσφέρει πλέον πολύτιμα συγκρίσιμα δεδομένα καθώς βρίσκεται στον 3ο χρόνο διεξαγωγής της, ενώ το δείγμα των στελεχών που συμμετέχουν αυξάνεται κάθε χρόνο, με 102 υψηλόβαθμα στελέχη το 2014 και 157 το 2015.

Σημειώνεται ότι στα βασικά συμπεράσματα της έρευνας το 2014 είχε καταγραφεί μεταξύ άλλων συγκρατημένη αισιοδοξία και αναμονή αύξησης του όγκου των projects για PR δραστηριότητες, ενώ το 2015 η τάση αυτή έδειξε να κάμπτεται, με το μεγαλύτερο ποσοστό στελεχών να δηλώνουν ανησυχία για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας τους και μείωση σε projects PR. Η φετινή έρευνα, θα απαντήσει μεταξύ άλλων σε ερωτήματα όπως ο βαθμός στροφής της αγοράς στην ψηφιακή επικοινωνία, οι κλάδοι που εμφανίζουν εντονότερη «δυναμική» σε PR δραστηριότητες, η άποψη των στελεχών για την πορεία της αγοράς, κ.α. Περισσότερες πληροφορίες για το Συνέδριο στο www.corpcom.gr.

Marketing Week Online( 6 Οκτωβρίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωτό: Απρόσμενοι συνδυασμοί και healthy προτάσεις στο «χωνάκι» της καινοτομίας

Έμφαση στη γευστική απόλαυση και την πρωτοτυπία δίνουν τα brands παγωτού, με τις αναδυόμενες υποκατηγορίες premium, healthy και vegan επιλογών να διανοίγουν νέους ορίζοντες ανάπτυξης.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778