Marketing Week - Ανάθεση σε τρεις από τις εταιρείες καπνικών προϊόντων

Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Έργο για την καταπολέμηση του παράνομου εμπορίου καπνικών

Ανάθεση σε τρεις από τις εταιρείες καπνικών προϊόντων

6 Νοεμβρίου 2015 | 18:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News,Καπνοβιομηχανία

Κοινή πρωτοβουλία για την συμβολή στην αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου προϊόντων καπνού ξεκίνησαν οι εταιρείες Παπαστράτος, British American Tobacco Ηellas, JT International και Imperial Tobacco.

Όπως είναι γνωστό, τα τελευταία χρόνια ο κλάδος καπνικών έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες για το θέμα, όπως η εκστρατεία «Όχι στα παράνομα τσιγάρα και όχι στον παράνομο χύμα καπνό», με στόχο αφενός την ενημέρωση του κοινού για τις συνέπειες του παράνομου εμπορίου καπνικών προϊόντων και αφετέρου την αρωγή προς το κράτος και τις διωκτικές Αρχές για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Στο πλαίσιο αυτό, οι εταιρείες του χώρου προχωρούν σε πρωτοβουλία με στόχο την συμβολή στην αντιμετώπιση του φαινομένου.

Μεταξύ των σχεδιαζόμενων δράσεων περιλαμβάνεται η υποστήριξη της υλικοτεχνικής υποδομής, η παροχή τεχνογνωσίας και πληροφοριών, η υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών που εφαρμόζονται σε άλλες χώρες, καθώς και ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με το λαθρεμπόριο προϊόντων καπνού και τις συνέπειές του. Για το project αυτό, το κομμάτι της επικοινωνίας ανέλαβε η Publicis Consultants, τη δημιουργία ταυτότητας η The Newtons Laboratory και το κομμάτι του media planning η Initiative. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, το παράνομο εμπόριο προϊόντων στην Ελλάδα ανήλθε σε 21,8% το 2015 από 3% το 2009, με κυριότερες συνέπειες τα μειωμένα κρατικά έσοδα, την απώλεια θέσεων εργασίας και εσόδων στη νόμιμη αλυσίδα, την αρνητική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό κ.α.

Marketing Week Online( 6 Νοεμβρίου 2015)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Καφές: Χαρμάνι ευρηματικής επικοινωνίας & νέες τάσεις οδηγούν τον κλάδο

Η σταδιακή στροφή στην κατανάλωση καφέ εντός οικίας, που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, τροφοδοτείται με ευρηματικές προωθητικές ενέργειες και προϊοντικές καμπάνιες σε παραδοσιακά και ψηφιακά Μέσα, ενώ οι on-trade πωλήσεις με openings και λανσαρίσματα νέων τάσεων και προϊόντων. Με ένα δυνατό χαρμάνι ενεργειών μάρκετινγκ και επικοινωνίας, ο κλάδος επιδιώκει να διατηρήσει το «άρωμά» του.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778