Marketing Week - Ανάθεση σε τρεις από τις εταιρείες καπνικών προϊόντων

Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Έργο για την καταπολέμηση του παράνομου εμπορίου καπνικών

Ανάθεση σε τρεις από τις εταιρείες καπνικών προϊόντων

6 Νοεμβρίου 2015 | 18:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News,Καπνοβιομηχανία

Κοινή πρωτοβουλία για την συμβολή στην αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου προϊόντων καπνού ξεκίνησαν οι εταιρείες Παπαστράτος, British American Tobacco Ηellas, JT International και Imperial Tobacco.

Όπως είναι γνωστό, τα τελευταία χρόνια ο κλάδος καπνικών έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες για το θέμα, όπως η εκστρατεία «Όχι στα παράνομα τσιγάρα και όχι στον παράνομο χύμα καπνό», με στόχο αφενός την ενημέρωση του κοινού για τις συνέπειες του παράνομου εμπορίου καπνικών προϊόντων και αφετέρου την αρωγή προς το κράτος και τις διωκτικές Αρχές για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Στο πλαίσιο αυτό, οι εταιρείες του χώρου προχωρούν σε πρωτοβουλία με στόχο την συμβολή στην αντιμετώπιση του φαινομένου.

Μεταξύ των σχεδιαζόμενων δράσεων περιλαμβάνεται η υποστήριξη της υλικοτεχνικής υποδομής, η παροχή τεχνογνωσίας και πληροφοριών, η υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών που εφαρμόζονται σε άλλες χώρες, καθώς και ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με το λαθρεμπόριο προϊόντων καπνού και τις συνέπειές του. Για το project αυτό, το κομμάτι της επικοινωνίας ανέλαβε η Publicis Consultants, τη δημιουργία ταυτότητας η The Newtons Laboratory και το κομμάτι του media planning η Initiative. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, το παράνομο εμπόριο προϊόντων στην Ελλάδα ανήλθε σε 21,8% το 2015 από 3% το 2009, με κυριότερες συνέπειες τα μειωμένα κρατικά έσοδα, την απώλεια θέσεων εργασίας και εσόδων στη νόμιμη αλυσίδα, την αρνητική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό κ.α.

Marketing Week Online( 6 Νοεμβρίου 2015)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Automotive Marketing: Υπό ποιές προϋποθέσεις θα ανακάμψει η αγορά αυτοκινήτου;

Η μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, αλλά και η συγκρατημένη ψυχολογία που διέπει αυτή τη στιγμή το πολιτικό περιβάλλον, το οικονομικό περιβάλλον σε όλο το φάσμα των διεργασιών του (δάνεια, χρηματοδότηση επιχειρήσεων και ιδιωτών, φορολογικό καθεστώς κ.ά.) αλλά και το κοινωνικό περιβάλλον (ανεργία), επιδρούν με τη σειρά τους και με ανάλογο τρόπο στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778