Marketing Week - «Δύσκολες» ερωτήσεις για τα PR στην εποχή της κρίσης

Σάββατο, 20 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Roundtable discussion στο 7th Corporate Communication Conference

«Δύσκολες» ερωτήσεις για τα PR στην εποχή της κρίσης

4 Οκτωβρίου 2013 | 18:51 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,News

Στάθης Χαϊκάλης, CEO, Communication Effect

Οι «φτηνές» τιμές, η υπόσχεση «επαναστατικών» υπηρεσιών social media, η προσφυγή σε φίλους και πολιτικά κόμματα για την εξασφάλιση συνεργασιών, είναι μερικές από τις πρακτικές που έχουν ακολουθηθεί στον αγώνα επιβίωσης των υπηρεσιών PR στην εποχή της κρίσης.

Είναι αυτός ο σωστός δρόμος; «Κάποιοι κινήθηκαν αλλιώς», επισημαίνει ο Στάθης Χαϊκάλης, CEO της Communication Effect, και αυτό τον άλλο δρόμο επιχειρεί να αποτυπώσει στο Roundtable Discussion με τίτλο «Πέρα από την κρίση: νέες υπηρεσίες, προκλήσεις, καινοτομία», στο πλαίσιο του 7th Corporate Communication Conference. «Είδαμε brands, οργανισμούς και agencies, που αξιοποίησαν την συγκυρία για να απαντήσουν δημιουργικά στις τεκτονικές αλλαγές (disruption) που υφίσταται η επικοινωνία σε παγκόσμιο επίπεδο, λαμβάνοντας όμως υπόψιν ότι ζούμε στην Ελλάδα της διαρκούς κρίσης», επισημαίνει. Μαζί με τον Σύμβουλο Στρατηγικής και Επικοινωνίας Ηλία Τσαουσάκη και τον Τάσο Παγκάκη, Head of Communications NA Ευρώπης της Ericsson, θα επιχειρήσουν να διερευνήσουν τα παρακάτω ερωτήματα: Πώς οργανώνεται ο σύμβουλος/agency; Πώς συνδυάζει την έκρηξη της ανάγκης για δημιουργικότητα/ιδέες  με το τσουνάμι της τεχνολογίας; Πώς απαντά στην δύναμη των πολιτών που είναι συνδιαμορφωτές της επικοινωνίας; 

Marketing Week Online( 4 Οκτωβρίου 2013)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778