Marketing Week - Corporate Affairs Excellence Awards 2019: Βραβεύθηκαν οι κορυφαίοι της εταιρικής επικοινωνίας

Τρίτη, 21 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Corporate Affairs Excellence Awards 2019: Βραβεύθηκαν οι κορυφαίοι της εταιρικής επικοινωνίας

8 Μαΐου 2019 | 06:47 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Φεστιβάλ / Βραβεία

Οι Εταιρικές Υποθέσεις στη θέση που τους αξίζει. Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα της φετινής διοργάνωσης και τελετής απονομής των Corporate Affairs Excellence Awards (CAEA) 2019 που διοργανώθηκαν για 6η χρονιά από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).

Την Τρίτη 16 Απριλίου, στο Grand Hyatt Athens, ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ, απένειμε τα βραβεία και τις ειδικές διακρίσεις σε επιχειρήσεις και φορείς που κατάφεραν να ξεχωρίσουν για τη στρατηγική τους στην Επικοινωνία το 2019. Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν οι δημοσιογράφοι, Γιώργος Κακούσης και Δημήτρης Πετρόπουλος.

Στο πλαίσιο της τελετής βράβευσης, η διαΝΕΟσις παρουσίασε σημαντικά ευρήματα αναφορικά με τις τάσεις στον τομέα των Εταιρικών Υποθέσεων και της Επικοινωνίας εν γένει, όπως αποτυπώνονται σε πρόσφατες έρευνές της. Επιπλέον, δόθηκε τιμητική διάκριση στη Μαριάννα Πάγκαλου για το πολύπλευρο έργο και τη σημαντική της συνεισφορά στην ΕΕΔΕ και τον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα, καθώς και στην οικογένεια του αείμνηστου Θάνου Ζαφειρόπουλου, του οραματιστή που άφησε το δικό του αποτύπωμα στον χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων.

ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΤΑ 52%
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα CAEA αποτελούν τα μόνα θεσμικά βραβεία Επικοινωνίας στη χώρα μας και ότι στόχος τους είναι η ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, η φετινή διοργάνωση κατέγραψε αύξηση 52% στις συμμετοχές σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση. Μία ακόμη καινοτομία των CAEA 2019 αποτέλεσε το γεγονός ότι για πρώτη φορά μπορούσαν να συμμετέχουν εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο, εκτός της Ελλάδας.

«ΑΠΟΨΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ»
Η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Φωτεινή Μπαμπανάρα δήλωσε: «Κάθε βραβείο, κάθε διάκριση αποτελεί ηθική ικανοποίηση για όλους εμάς που πιστεύουμε στην αξία και στον ρόλο που μπορεί να έχουν οι Εταιρικές Υποθέσεις και καθημερινά εργαζόμαστε για να κερδίσουν τη θέση που τους αξίζει. Πιστεύουμε ότι το καταφέραμε. Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συντελεστές για την άψογη διοργάνωση, την αγορά Επικοινωνίας για την στήριξη του Θεσμού και να συγχαρώ όλες τις εταιρείες για τη συμμέτοχή τους. Απόψε είμαστε όλοι νικητές».

ΕΥΡΕΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Τη διοργάνωση αγκάλιασε για άλλη μια φορά η αγορά. Μεγάλος χορηγός ήταν η Lamda Development, ενώ ως χορηγοί συνέβαλλαν οι Cosmote και Eurobank. Υποστηρικτές ήταν οι Αθηναϊκή Ζυθοποιία, διαΝΕΟσις, e-on Integration, Grand Hyatt και Webelous, ενώ Χορηγοί Δημιουργικού και Επικοινωνίας οι V+O Communication και Unlimited Creativity. Τη Χορηγία Επικοινωνίας ανέλαβαν τα Πρώτο Θέμα, ΣΚΑΙ, 24 Media, Businnesnews.gr, Capital.gr και Manager, ενώ Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας ήταν τα AdBusiness, Advertising.gr, BNB Daily, Csrnews.gr, Review CSR, HR Review, Daily Fax, FNB Daily, Marketing Week, Office και Retail Business.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ
«Εκδήλωση υψηλών προδιαγραφών για το προϊόν που άλλαξε τα δεδομένα»

H Wind Vision ως καινοτόμο προϊόν άλλαξε τα δεδομένα της εγχώριας συνδρομητικής τηλεόρασης και ταυτόχρονα σηματοδότησε την είσοδο της Wind σε μια νέα αγορά. Θελήσαμε με τη διοργάνωση μιας Συνέντευξης Τύπου μεγάλης κλίμακας, με έντονα τεχνολογικά χαρακτηριστικά και έμφαση στην εικόνα, να περάσουμε στα ΜΜΕ το μήνυμα ότι η Wind Vision είναι ο νέος τρόπος να βλέπεις τηλεόραση. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τους συνεργάτες μας, V+O Communication & Spicy, που μας υποστήριξαν άριστα σε αυτήν την προσπάθεια. Η επιλογή του χώρου (Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης), το staging, το branding, τα μηνύματα και τα υλικά επικοινωνίας, συνέθεσαν μια εκδήλωση πολύ υψηλών προδιαγραφών.
Ειρήνη Αναστασιάδου, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας, Wind Ελλάς

«Η βράβευση, δικαίωση για όλους τους επαγγελματίες στρατηγικής επικοινωνίας»
Η βράβευση του CHANGE4ELLAKTOR, παρότι μεγάλη προσωπική τιμή, δεν αφορά μόνο εμένα. Είναι μία δικαίωση όλων των επαγγελματιών της στρατηγικής επικοινωνίας που εργάζονται συστηματικά σε απαιτητικά projects εταιρικής ή χρηματοοικονομικής επικοινωνίας, τα οποία σπανίως βλέπουν τα φώτα της δημοσιότητας. Πολύ περισσότερο, για τον ίδιο τον θεσμό, αποδεικνύει ότι κινείται έξω από τα στενά όρια βράβευσης των «fun», «sexy», «lifestyle» projects, αναγνωρίζοντας το κομμάτι της στρατηγικής επικοινωνίας που αντιμετωπίζεται πραγματικά ως αναπόσπαστο τμήμα της επιχειρησιακής λειτουργίας μίας εταιρείας και που είναι σε θέση να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλάζοντας ακόμα και την επιχειρηματική ιστορία.
Μαίρη Ανδρεάδη, Διευθύντριας Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Ελλάκτωρ, Campaign Manager του προγράμματος «CHANGE4ELLAKTOR»

«Επισφραγίζεται η προσπάθεια του Ιδρύματος»
Το βραβείο CAEA της ΕΕΔΕ στην ενότητα «Κοινωνική Διαμεσολάβηση» αποτελεί μεγάλη τιμή για το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη. Επισφραγίζει την προσπάθεια του Ιδρύματος, αλλά και των συνεργατών του σε δέκα νησιά των Κυκλάδων, για καθαρές θάλασσες, ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον και συνειδητή μείωση των πλαστικών μίας χρήσης στην καθημερινότητα. Καθένας μας μπορεί να είναι μέρος της λύσης, αντί για συμμέτοχος στο πρόβλημα και η ομάδα του SeaChange Greek Islands -στελέχη, συνεργάτες, πρεσβευτές, εθελοντές και φίλοι– επιλέγει καθημερινά να είναι μέρος της λύσης.
Δρ Αγγελική Κοσμοπούλου, Eκτελεστική Διευθύντρια, Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη

«Είμαστε ευτυχείς για την αναγνώριση της ποιότητας και της καινοτομίας»
Η Αμυμώνη τιμήθηκε (διπλά) με το Bραβείο Εταιρικής Επικοινωνίας και την Ειδική Διάκριση για την Καλύτερη χρήση δεικτών επίδοσης (KPI’s) για την κατασκευή Πρότυπης Παιδικής Χαράς για παιδιά με προβλήματα όρασης. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά για αυτές τις διακρίσεις. Είμαστε ευτυχείς για τη συμμετοχή μας στον θεσμό, αλλά και για την αναγνώριση της ποιότητας και της καινοτομίας, με την οποία παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και προσεγγίζουμε τα ζητήματα εταιρικής επικοινωνίας! Η βράβευση αυτή – που δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τη συμβολή του Act4Greece - μας δίνει δύναμη να υπηρετήσουμε με μεγαλύτερο ζήλο το όραμά μας για τη διασφάλιση της αξιοπρεπούς διαβίωσης των παιδιών με προβλήματα όρασης και πρόσθετες αναπηρίες και τη στήριξη των οικογενειών τους.
Αμυμώνη

«Θα συνεχίσουμε να υλοποιούμε projects-πρότυπα»
Στον όμιλο ΟΤΕ εφαρμόσαμε το 1ο Εσωτερικό Cosmote Hackathon με στόχο να ενισχύσουμε το growth mindset, το agility, την κουλτούρα της καινοτομίας και της συνεργασίας μέσα στην εταιρεία. Ο άνθρωποί μας συμμετείχαν με πάθος και δέσμευση προτείνοντας ιδέες που μπορούν να κάνουν με τη βοήθεια της τεχνολογίας, έναν κόσμο καλύτερο για όλους. Το βραβείο αυτό, για τη στρατηγική συμβολή της Εσωτερικής Επικοινωνίας σε αυτό το έργο, είναι μεγάλη τιμή για όλους εμάς στον όμιλο ΟΤΕ και κίνητρο να συνεχίσουμε να υλοποιούμε projects-πρότυπα σε επίπεδο Εταιρικής Επικοινωνίας.
Όμιλος ΟΤΕ

Την Τρίτη 16 Απριλίου, στο Grand Hyatt Athens, ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ, απένειμε τα βραβεία και τις ειδικές διακρίσεις σε επιχειρήσεις και φορείς που κατάφεραν να ξεχωρίσουν για τη στρατηγική τους στην Επικοινωνία το 2019. Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν οι δημοσιογράφοι, Γιώργος Κακούσης και Δημήτρης Πετρόπουλος.

Στο πλαίσιο της τελετής βράβευσης, η διαΝΕΟσις παρουσίασε σημαντικά ευρήματα αναφορικά με τις τάσεις στον τομέα των Εταιρικών Υποθέσεων και της Επικοινωνίας εν γένει, όπως αποτυπώνονται σε πρόσφατες έρευνές της. Επιπλέον, δόθηκε τιμητική διάκριση στη Μαριάννα Πάγκαλου για το πολύπλευρο έργο και τη σημαντική της συνεισφορά στην ΕΕΔΕ και τον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα, καθώς και στην οικογένεια του αείμνηστου Θάνου Ζαφειρόπουλου, του οραματιστή που άφησε το δικό του αποτύπωμα στον χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων.

ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΤΑ 52%
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα CAEA αποτελούν τα μόνα θεσμικά βραβεία Επικοινωνίας στη χώρα μας και ότι στόχος τους είναι η ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, η φετινή διοργάνωση κατέγραψε αύξηση 52% στις συμμετοχές σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση. Μία ακόμη καινοτομία των CAEA 2019 αποτέλεσε το γεγονός ότι για πρώτη φορά μπορούσαν να συμμετέχουν εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο, εκτός της Ελλάδας.

«ΑΠΟΨΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ»
Η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Φωτεινή Μπαμπανάρα δήλωσε: «Κάθε βραβείο, κάθε διάκριση αποτελεί ηθική ικανοποίηση για όλους εμάς που πιστεύουμε στην αξία και στον ρόλο που μπορεί να έχουν οι Εταιρικές Υποθέσεις και καθημερινά εργαζόμαστε για να κερδίσουν τη θέση που τους αξίζει. Πιστεύουμε ότι το καταφέραμε. Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συντελεστές για την άψογη διοργάνωση, την αγορά Επικοινωνίας για την στήριξη του Θεσμού και να συγχαρώ όλες τις εταιρείες για τη συμμέτοχή τους. Απόψε είμαστε όλοι νικητές».

ΕΥΡΕΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Τη διοργάνωση αγκάλιασε για άλλη μια φορά η αγορά. Μεγάλος χορηγός ήταν η Lamda Development, ενώ ως χορηγοί συνέβαλλαν οι Cosmote και Eurobank. Υποστηρικτές ήταν οι Αθηναϊκή Ζυθοποιία, διαΝΕΟσις, e-on Integration, Grand Hyatt και Webelous, ενώ Χορηγοί Δημιουργικού και Επικοινωνίας οι V+O Communication και Unlimited Creativity. Τη Χορηγία Επικοινωνίας ανέλαβαν τα Πρώτο Θέμα, ΣΚΑΙ, 24 Media, Businnesnews.gr, Capital.gr και Manager, ενώ Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας ήταν τα AdBusiness, Advertising.gr, BNB Daily, Csrnews.gr, Review CSR, HR Review, Daily Fax, FNB Daily, Marketing Week, Office και Retail Business.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ
«Εκδήλωση υψηλών προδιαγραφών για το προϊόν που άλλαξε τα δεδομένα»

H Wind Vision ως καινοτόμο προϊόν άλλαξε τα δεδομένα της εγχώριας συνδρομητικής τηλεόρασης και ταυτόχρονα σηματοδότησε την είσοδο της Wind σε μια νέα αγορά. Θελήσαμε με τη διοργάνωση μιας Συνέντευξης Τύπου μεγάλης κλίμακας, με έντονα τεχνολογικά χαρακτηριστικά και έμφαση στην εικόνα, να περάσουμε στα ΜΜΕ το μήνυμα ότι η Wind Vision είναι ο νέος τρόπος να βλέπεις τηλεόραση. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τους συνεργάτες μας, V+O Communication & Spicy, που μας υποστήριξαν άριστα σε αυτήν την προσπάθεια. Η επιλογή του χώρου (Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης), το staging, το branding, τα μηνύματα και τα υλικά επικοινωνίας, συνέθεσαν μια εκδήλωση πολύ υψηλών προδιαγραφών.
Ειρήνη Αναστασιάδου, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας, Wind Ελλάς

«Η βράβευση, δικαίωση για όλους τους επαγγελματίες στρατηγικής επικοινωνίας»
Η βράβευση του CHANGE4ELLAKTOR, παρότι μεγάλη προσωπική τιμή, δεν αφορά μόνο εμένα. Είναι μία δικαίωση όλων των επαγγελματιών της στρατηγικής επικοινωνίας που εργάζονται συστηματικά σε απαιτητικά projects εταιρικής ή χρηματοοικονομικής επικοινωνίας, τα οποία σπανίως βλέπουν τα φώτα της δημοσιότητας. Πολύ περισσότερο, για τον ίδιο τον θεσμό, αποδεικνύει ότι κινείται έξω από τα στενά όρια βράβευσης των «fun», «sexy», «lifestyle» projects, αναγνωρίζοντας το κομμάτι της στρατηγικής επικοινωνίας που αντιμετωπίζεται πραγματικά ως αναπόσπαστο τμήμα της επιχειρησιακής λειτουργίας μίας εταιρείας και που είναι σε θέση να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλάζοντας ακόμα και την επιχειρηματική ιστορία.
Μαίρη Ανδρεάδη, Διευθύντριας Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Ελλάκτωρ, Campaign Manager του προγράμματος «CHANGE4ELLAKTOR»

«Επισφραγίζεται η προσπάθεια του Ιδρύματος»
Το βραβείο CAEA της ΕΕΔΕ στην ενότητα «Κοινωνική Διαμεσολάβηση» αποτελεί μεγάλη τιμή για το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη. Επισφραγίζει την προσπάθεια του Ιδρύματος, αλλά και των συνεργατών του σε δέκα νησιά των Κυκλάδων, για καθαρές θάλασσες, ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον και συνειδητή μείωση των πλαστικών μίας χρήσης στην καθημερινότητα. Καθένας μας μπορεί να είναι μέρος της λύσης, αντί για συμμέτοχος στο πρόβλημα και η ομάδα του SeaChange Greek Islands -στελέχη, συνεργάτες, πρεσβευτές, εθελοντές και φίλοι– επιλέγει καθημερινά να είναι μέρος της λύσης.
Δρ Αγγελική Κοσμοπούλου, Eκτελεστική Διευθύντρια, Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη

«Είμαστε ευτυχείς για την αναγνώριση της ποιότητας και της καινοτομίας»
Η Αμυμώνη τιμήθηκε (διπλά) με το Bραβείο Εταιρικής Επικοινωνίας και την Ειδική Διάκριση για την Καλύτερη χρήση δεικτών επίδοσης (KPI’s) για την κατασκευή Πρότυπης Παιδικής Χαράς για παιδιά με προβλήματα όρασης. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά για αυτές τις διακρίσεις. Είμαστε ευτυχείς για τη συμμετοχή μας στον θεσμό, αλλά και για την αναγνώριση της ποιότητας και της καινοτομίας, με την οποία παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και προσεγγίζουμε τα ζητήματα εταιρικής επικοινωνίας! Η βράβευση αυτή – που δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τη συμβολή του Act4Greece - μας δίνει δύναμη να υπηρετήσουμε με μεγαλύτερο ζήλο το όραμά μας για τη διασφάλιση της αξιοπρεπούς διαβίωσης των παιδιών με προβλήματα όρασης και πρόσθετες αναπηρίες και τη στήριξη των οικογενειών τους.
Αμυμώνη

«Θα συνεχίσουμε να υλοποιούμε projects-πρότυπα»
Στον όμιλο ΟΤΕ εφαρμόσαμε το 1ο Εσωτερικό Cosmote Hackathon με στόχο να ενισχύσουμε το growth mindset, το agility, την κουλτούρα της καινοτομίας και της συνεργασίας μέσα στην εταιρεία. Ο άνθρωποί μας συμμετείχαν με πάθος και δέσμευση προτείνοντας ιδέες που μπορούν να κάνουν με τη βοήθεια της τεχνολογίας, έναν κόσμο καλύτερο για όλους. Το βραβείο αυτό, για τη στρατηγική συμβολή της Εσωτερικής Επικοινωνίας σε αυτό το έργο, είναι μεγάλη τιμή για όλους εμάς στον όμιλο ΟΤΕ και κίνητρο να συνεχίσουμε να υλοποιούμε projects-πρότυπα σε επίπεδο Εταιρικής Επικοινωνίας.
Όμιλος ΟΤΕ


«Είμαστε περήφανοι για τους ανθρώπους μας και το μήνυμα που υποστηρίζουν»
Το «Πάμε Μπροστά – Δίνουμε Πίσω» είναι ένα Πρόγραμμα Αστικής Παρέμβασης από τα My market, με στόχο να ομορφαίνουμε τις γειτονιές κοντά στα καταστήματά μας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Έχουμε ήδη πραγματοποιήσει 7 πετυχημένες δράσεις σε 5 πόλεις με την πολύτιμη συμμετοχή εκατοντάδων εργαζομένων μας και των οικογενειών τους, καθώς και τη συμβολή του μη κερδοσκοπικού οργανισμού ethelon. Είμαστε περήφανοι για τους ανθρώπους μας και το μήνυμα της ομάδας και του εθελοντισμού που ίδιοι δυναμικά υποστηρίζουν! Και συνεχίζουμε! Γιατί όσο μεγαλώνουμε και «Πηγαίνουμε Μπροστά» ως εταιρεία, τόσο οφείλουμε να «Δίνουμε Πίσω», επιστρέφοντας αξία στις τοπικές κοινωνίες που μας εμπιστεύονται!
My market

«Συμβάλλουμε στη βελτίωση της ζωής και την οικονομική ανάπτυξη»
Αποστολή μας στη Vodafone είναι να συμβάλλουμε στη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων. Επενδύουμε σε υποδομές, με όραμα μια κοινωνία των gigabit, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας και παράλληλα εφαρμόζουμε προγράμματα Βιώσιμης Ανάπτυξης, δίνοντας προτεραιότητα στις γυναίκες, τους νέους και το περιβάλλον. Επιπλέον, μέσω του Ιδρύματος Vodafone υλοποιούμε προγράμματα για τη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας μέσα από την αξιοποίηση της τεχνολογίας των τηλεπικοινωνιών με στόχο την κάλυψη άμεσων αναγκών στους τομείς της υγείας, της εκπαίδευσης και της κοινωνικής ενσωμάτωσης. Οι διακρίσεις που αποσπάσαμε μας κάνουν ιδιαίτερα περήφανους καθώς αποτελούν επιβράβευση του έργου μας, μίας συλλογικής προσπάθειας, ώστε να βελτιώσουμε τη ζωή όλων σήμερα, με στόχο ένα συναρπαστικό μέλλον!
Vodafone

«Θέτουμε τον πήχη ακόμη υψηλότερα»
Η διάκριση του ομίλου Ηρακλής για το Πρόγραμμα Επιβράβευσης Ιδεών και Καλών Πρακτικών «Έχω μια ιδέα» επιβεβαιώνει την προτεραιότητα που δίνουμε στη διαρκή ενίσχυση της κουλτούρας συμμετοχικότητας και ίσων ευκαιριών. Όλοι οι άνθρωποί μας, ανεξαρτήτως ρόλου και θέσης, έχουν την ευκαιρία να βγουν μπροστά, να αναδείξουν και να υλοποιήσουν οι ίδιοι ιδέες και λύσεις που θα βελτιώσουν περαιτέρω την εργασιακή μας καθημερινότητα, καθώς και να επιβραβευθούν για την ενεργή συνεισφορά τους στον οργανισμό. Για εμάς η αναγνώριση αυτή μας δίνει ώθηση για να θέτουμε τον πήχη ακόμη υψηλότερα, κάνοντας πράξη τη δέσμευσή μας να παραμένουμε ένας υγιής, ασφαλής και ποιοτικός εργασιακός χώρος.
Όμιλος Ηρακλής

«Στόχος να ακούμε τη φωνή όλων»
Σας ευχαριστούμε πολύ για αυτό το βραβείο. Το Idea Management είναι μία πλατφόρμα εσωτερικής επικοινωνίας την οποία φτιάξαμε για τους ανθρώπους μας με στόχο να ακούμε τη φωνή όλων, σε όποια πόλη και αν βρίσκονται, στην Ελλάδα ή στην Κύπρο, στα κεντρικά γραφεία ή στα καταστήματα. Η πλατφόρμα ξεκίνησε το 2018 με σκοπό να αξιοποιεί ιδέες εσωτερικά από τον οργανισμό, ανεξαρτήτως θέσης και ιεραρχίας και στον πρώτο κύκλο κατατέθηκαν 122 ιδέες από τους εργαζόμενους ενώ οι 3 νικητήριες ιδέες υλοποιήθηκαν. Εδώ και λίγες ημέρες έχει ήδη ξεκινήσει ο νέος κύκλος του Idea Management.
Χριστίνα Γκλιάτη, Internal Communication Executive, Public

ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΙΚΗΤΩΝ

Εταιρική Επικοινωνία (Corporate and Business Communications) Α΅υ΅ώνη (Δη΅ιουργία Πρότυπης Παιδικής Χαράς για παιδιά ΅ε προβλή΅ατα όρασης και πρόσθετες αναπηρίες) Κοινωνική Δια΅εσολάβηση & Συ΅΅έτοχοι (Public Affairs & Stakeholder Engagement)

Κοινωφελές Ίδρυ΅α Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη (SeaChange Greek Islands) Ελλάκτωρ ΑΕ (CHANGE4ELLAKTOR) Fraport Greece (Flying Against the Storm) Metro AEBE (Πά΅ε Μπροστά - Δίνου΅ε Πίσω) Αθηναϊκή Ζυθοποιία (Seeds for Growth)

Εσωτερική Επικοινωνία (Internal Communications) Ό΅ιλος Εταιρειών ΟΤΕ (1st Internal Cosmote Hackathon) Public (Public: η ελληνική εταιρεία που δη΅ιουργεί τον Retailer του Αύριο)

Έ΅΅εση επικοινωνία προϊόντος/υπηρεσίας (Brand PR) Wind Ελλάς (Wind Vision Press Conf) Ελληνική Οργάνωση Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (Δη΅ιουργία ταυτότητας και στρατηγική επικοινωνίας για το brand Fish from Greece) Public (Η ο΅άδα των #Publicistas δη΅ιουργεί ΅οναδικό social media περιεχό΅ενο για τα Public!)

Καλύτερη Χρήση των Social Media (Best Use of Social Media) Vodafone – Panafon (Πρόγρα΅΅α «World of Difference - Ίδρυ΅α Vodafone»)

Σχέσεις ΅ε MME (Media Relations): Έπαινος Vodafone AE (H Vodafone εγκαινιάζει το ΅εγαλύτερο δίκτυο FTTH στην Ελλάδα)

Επικοινωνιακή Διαχείριση Θε΅άτων ή Κρίσης (Issue / Crisis Management): Έπαινος Συστή΅ατα Sunlight (Πυρκαγιά στο εργοστάσιο της Συστή΅ατα Sunlight, στην Ξάνθη –Πώς η εταιρεία ΅ετέτρεψε την κρίση σε ευκαιρία) Σκλαβενίτης (Σκλαβενίτης: Ένα πλάνο εταιρικής αναδιάρθρωσης ΅ε θετικό αποτύπω΅α)

Πρόγρα΅΅α / Δράση ΕΚΕ (CSR) Info Quest Technologies AEBE (Πρόγρα΅΅α «Συναρ΅ολογώντας τον Υπολογιστή Quest») Γιώτης (Μία Ελπίδα Γεννιέται) ΟΠΑΠ ΑΕ (Ανακαίνιση Παιδιατρικών Νοσοκο΅είων «Η Αγία Σοφία και «Παναγιώτης και Αγλαΐα Κυριακού») Παπαστράτος ΑΒΕΣ (Πρόγρα΅΅α «Speak κατά της έ΅φυλης βίας» ΅ε τη συνεργασία της ΔΙΟΤΙΜΑ) Coca- Cola Hellas (Πρόγρα΅΅α Zero Waste Future)

Δράση/Πρόγρα΅΅α Χα΅ηλού Κόστους (Low Budget) Vodafone – Panafon (Πρόγρα΅΅α Εθελοντισ΅ού «Το καλό ΅ας συνδέει»)

Διευρυ΅ένη ή Πολυκαναλική Εταιρική Επικοινωνία (Corporate Integrated Communication) Eurobank AE (Eurobank Omni Channel Campaign) Mastercard (Mastercard: Leave A Legacy)

Ειδικές διακρίσεις δόθηκαν:

Καλύτερη χρήση δεικτών επίδοσης (KPIs) Α΅υ΅ώνη (Δη΅ιουργία Πρότυπης Παιδικής Χαράς για παιδιά ΅ε προβλή΅ατα όρασης και πρόσθετες αναπηρίες) Info Quest Technologies (Πρόγρα΅΅α «Συναρ΅ολογώντας τον Υπολογιστή Quest») Γιώτης (Μία Ελπίδα Γεννιέται)

Καινοτο΅ία στην Επικοινωνία ΣΕΤΕ (Τουρισ΅ός Αξία για όλους) Novartis Hellas («Κάνε Κλικ»)

Έρευνα & Προγρα΅΅ατισ΅ός (Research & Planning) Ελλάκτωρ (CHANGE4ELLAKTOR) Ηρακλής (Πρόγρα΅΅α Επιβράβευσης Ιδεών & Καλών Πρακτικών «Έχω ΅ία ιδέα»)

Marketing Week (T. 1563)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail