Marketing Week - Σε LTH Advertising - Honest Partners η «Δημωφέλεια»

Σάββατο, 20 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Ανάθεση προβολής του τουριστικού προϊόντος της Καβάλας

Σε LTH Advertising - Honest Partners η «Δημωφέλεια»

11 Απριλίου 2019 | 15:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας «Δημωφέλεια» ανέθεσε στην ένωση εταιρειών LTH Advertising - Honest Partners, το έργο της «προβολής - προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Καβάλας σε Ελλάδα και εξωτερικό», κατόπιν spec.

Το αντίτιμο του έργου ανέρχεται σε 344.720 ευρώ και αφορά στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών του εγκεκριμένου προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου Καβάλας, για το έτος 2019 έως τον Φεβρουάριο του 2020, και συμβουλευτικές υπηρεσίες στρατηγικού σχεδιασμού.

Marketing Week Online( 11 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778