Περισσότεροι από 300 παρευρισκόμενοι, θεσμικοί εκπρόσωποι, υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων παρευρέθηκαν στην τελετή απονομής των Hellenic Responsible Business Awards, με τη Vodafone να αναδεικνύεται «CSR Corporate Brand της Χρονιάς».

Σε μια λαμπρή τελετή απονεμήθηκαν για τέταρτη συνεχή χρονιά, τα βραβεία των Hellenic Responsible Business Awards, την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου, στο Anais Club Βαρυμπόμπη, από το περιοδικό Marketing Week και την BOUSSIAS. Ο επιτυχημένος θεσμός απαντά στην ανάγκη της ελληνικής επιχειρηματικότητας να αναδείξει πρότυπα μοντέλα συνεργασίας, που μεταμορφώνουν το πρόσωπο της σύγχρονης βιώσιμης επιχειρηματικότητας, με στόχο το κοινό καλό.

Τον θεσμό χαιρέτισε ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων, Γιώργος Βερνίκος, Πρόεδρος της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδος και Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), ο οποίος τόνισε ότι «οι υπεύθυνες επιχειρήσεις οφείλουν να έχουν καταλυτικό ρόλο προς την κατεύθυνση της διασύνδεσης, της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος», καθώς και ότι «το παράδειγμα που θέτουν οι επιχειρήσεις μέσα από αυτά τα βραβεία αποτελεί θετικό πομπό προς μια κοινωνία που θέτει τα πάντα υπό αμφισβήτηση».

Στη συνέχεια, στη σκηνή ανέβηκε ο Δημήτρης Μαύρος, Managing Director της MRB Hellas, ο οποίος μέσα από μια σύνθεση ερευνών σκιαγράφησε το προφίλ του σύγχρονου Έλληνα και του τι αυτός θέλει να ακούει από τις εταιρείες. Κάλεσε τους παρευρισκόμενους να έχουν στο μυαλό τους το ρήμα «care» όταν χτίζουν στρατηγικές εταιρικής ευθύνης, καθώς και να μην προχωρούν σε «μηχανικίστικες διαδικασίες, απλά για να κάνουν κάτι».

Αναρωτώμενος δε «γιατί CSR;», έδωσε την απάντηση: «Για καλύτερο new business, γιατί όλοι οι stakeholders είναι ευτυχείς, γιατί επικρατεί καλύτερο κλίμα μέσα στη εταιρεία, γιατί το reputation είναι καλύτερο, γιατί ακόμα και το να βρεις χρήματα έρχεται πιο εύκολα, γιατί μπορείς να επηρεάσεις την αγορά στην οποία βρίσκεσαι, γιατί διαφοροποιείσαι από τους ανταγωνιστές, γιατί μειώνονται κόστη λόγω διαφορετικού τρόπου λειτουργίας της εταιρείας, και γιατί οι πελάτες δεν φεύγουν τόσο εύκολα, αλλά σου συγχωρούν λάθη». Επιπλέον, σημείωσε ότι, σύμφωνα με μελέτες, το επάγγελμα όσων ασχολούνται με την εταιρική κοινωνική ευθύνη θα ανθίσει τα επόμενα χρόνια και θα δημιουργηθούν πολλές σχετικές νέες θέσεις εργασίας.

Η ηθοποιός Βαλέρια Κουρούπη παρουσίασε τους νικητές στις Ενότητες Βράβευσης «ΜΚΟ της Χρονιάς», «Κοινωνική Επιχειρηματικότητα», «Cause Advocacy», «Ιδιωτικές Επιχειρήσεις», «Εργαζόμενοι», «Αριστεία στην Επικοινωνία», «Αριστεία στη Συνεργασία», «Πρότυπο Επένδυσης», «Τεχνολογία για το Κοινό Καλό» και «Βιώσιμη Ανάπτυξη». Η μεγάλη διάκριση της βραδιάς απονεμήθηκε στην Vodafone, η οποία αναδείχθηκε «CSR Corporate Brand της Χρονιάς», ενώ τα Gold Βραβεία απονεμήθηκαν στους: Ίδρυμα Vodafone (2), Αθηναϊκή Ζυθοποιία (2), Παπαστράτος (2), Ethelon (2), A Μillion Senses, Alcon, Lidl Hellas, Τράπεζα Eurobank Ergasias, Mytilineos, Alpha Bank, Aldemar Resorts, IQbility, Coca-Cola Τρία Έψιλον, Cosmote, Όμιλος ΟΤΕ και ΑΒ Βασιλόπουλος.

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής ήταν ο Γιώργος Βερνίκος, Πρόεδρος της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδος και Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Επίσης, στην Κριτική Επιτροπή συμμετείχαν οι: Σοφία Σουρτζή, Παραγωγός Hellenic Responsible Business Awards, Ιωάννης Καραγιάννης, Πρόεδρος Δ.Σ. (Eurocert), Hellas Cert, Φώτης Κοκκοτός, Μέλος Δ.Σ., ΣΕΤΕ-Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ζέφη Νικολάου, Μέλος Δ.Σ., Διεθνής Διαφάνεια – Ελλάς, Ρόζυ Χαριτοπούλου, Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Περιβάλλοντος Δ. Κηφισιάς, Διευθύντρια Εναλλακτικής Διαχείρισης, Ελληνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης (Ε.Ο.ΑΝ.), Στέφανος Παλλαντζάς, Πολιτικός μηχανικός ΕΜΠ, Πρόεδρος Δ.Σ. του ΕΙΠΑΚ, Certified Passive House Designer, Building Certifier, Nikos Passas, PhD, Professor, Northeastern University School of Criminology and Criminal Justice & Recipient of 2017 Dr Jean Mayer Global Citizenship Award, Παντελής Αγγελίδης, Πρόεδρος, ΣΕΚΕΕ-Σύνδεσμος Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος, Νικόλας Κανελλόπουλος, Δικηγόρος, Γενικός Γραμματέας Οργανισμού Προώθησης Εναλλακτικών Μεθόδων Επίλυσης Διαφορών (ΟΠΕΜΕΔ), Αντιπρόεδρος Συνδέσμου Δικηγορικών Εταιρειών Ελλάδος (ΣΔΕΕ), Γιώργος Καλούδης, Γενικός Διευθυντής, Συμμαχία για την Ελλάδα, Βασίλης Λώλας, Πρόεδρος Δ.Ε., Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων, ΕΕΔΕ-Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων, Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής EBEN GR και Αντιπρόεδρος ΠΑΙΔΕΙΑ Αριστείας, Αντώνης Ιωαννίδης, Επίκουρος Καθηγήτης, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τζελίνα Κουκουμέλη, Μέλος Δ.Σ., ΣΔΕ-Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος, Δημήτρης Ρούλιας, Μέλος Δ.Ε., Τομέας Δημοσίων Σχέσεων, ΕΔΕΕ-Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος, Δημήτρης Γκανούδης, General Manager, Great Place to Work Institute Hellas, Αθανάσιος Σαββάκης, Πρόεδρος, ΣΒΒΕ-Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, Κωνσταντίνος Μίχαλος, Πρόεδρος, ΕΒΕΑ-Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, Βασίλης Ραμπάτ, Πρόεδρος, ΕΑΣΕ-Εταιρία Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων, Κωνσταντίνος Ευαγγελινός, Επίκουρος Καθηγητής Τομέα Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών / Εργαστήριο Επιχειρησιακής Περιβαλλοντικής Πολιτικής και Διαχείρισης, Τμήμα Περιβάλλοντος, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Δημήτρης Κατσαρέλλος, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Υπεύθυνος Κέντρου Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΚΕΠΑ, Δημήτρης Βλαστός, Πρόεδρος, Ίδρυμα Μποδοσάκη, Στέλλα Πρίντεζη, Co Lead, Ashoka Greece, Κωνσταντίνος Καρτάλης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών & Επιστημονικός Σύμβουλος Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς.

Χορηγοί της διοργάνωσης ήταν η Alpha Bank και η Intrasoft. Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν οι ANT1, Capital.gr και Global Sustain.

CSR CORPORATE BRAND ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
«Κάνουμε πράξη τον εταιρικό μας σκοπό, να συνδέουμε τους ανθρώπους για ένα καλύτερο μέλλον»
«Αποτελεί τιμή για εμάς η αναγνώριση της Vodafone ως CSR Corporate Brand της Χρονιάς στα Responsible Business Awards 2019. Αλλά και αφορμή για να σκεφτούμε από τη αρχή πώς θα ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο το θετικό μας αποτύπωμα, κάνοντας πράξη τον εταιρικό μας σκοπό να συνδέουμε τους ανθρώπους για ένα καλύτερο μέλλον. Αναλαμβάνουμε δράση με στόχο να συμβάλλουμε στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων, παίρνουμε θέση για την ισότητα, την ψηφιακή οικονομία, την κλιματική αλλαγή. Παράλληλα, μέσα από το Ίδρυμα Vodafone αξιοποιούμε τη δύναμη της τεχνολογίας, ανοίγοντας δρόμους για το μέλλον της εκπαίδευσης, την υγεία και την κοινωνική ενσωμάτωση. Και συνεχίζουμε αυτή την προσπάθεια καθημερινά με όλες μας τις δυνάμεις».
Νικόλ Ιωαννίδη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων, Vodafone Ελλάδας

ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ
Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η τιμητική βράβευση στους Πρωταθλητές Ευρώπης 2004, με αφορμή τη συμπλήρωση των 15 ετών από την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, για το σύνολο της εθελοντικής προσφοράς τους σε κοινωνικούς σκοπούς που προωθούν τις αξίες του Ευ Αγωνίζεσθαι και της Ευγενούς Άμιλλας προς τη νέα γενιά. Με την ευκαιρία της βράβευσης πραγματοποίησαν και την επίσημη ανακοίνωση της ίδρυσης Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας, με σκοπό «να επιστρέψουμε στην κοινωνία αυτά που έχουμε εισπράξει όλα αυτά τα χρόνια». Επίσης, ειδική διάκριση έλαβε ο Απόστολος Γαρούφος, για την καινοτόμο εφαρμογή MinaDot που κάνει αυτόματες μεταγραφές στη γραφή Braille, αξιοποιώντας την τεχνολογία στην επίλυση κοινωνικών σκοπών και εξάλειψη κοινωνικών ανισοτήτων.


ΟΙ GOLD ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΙΠΑΝ…
«ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ»

«Στα 88 χρόνια ιστορίας της Παπαστράτος, η επιχειρηματικότητα συνοδευόταν πάντα και από κοινωνική ευθύνη. Ανέκαθεν πιστεύαμε πως οι μεγάλες εταιρείες, αυτές που δημιουργούν προστιθέμενη αξία, πρέπει να έχουν και αντίστοιχο κοινωνικό αποτύπωμα. Αυτό συνεχίζουμε να επιδιώκουμε και μας κάνει πολύ υπερήφανους το γεγονός ότι τόσο η μεγάλη μας επένδυση των 300 εκατ. ευρώ με τα πολλαπλά οφέλη που δημιουργεί για την οικονομία και την κοινωνία, όσο και το πρόγραμμα ΕΚΕ που υλοποιήσαμε σε συνεργασία με το Κέντρο “Διοτίμα” για την καταπολέμηση της έμφυλης βίας πήραν χρυσά βραβεία φέτος στην κατηγορία τους».
Χριστίνα Ακουρή, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Βιωσιμότητας, Παπαστράτος

«TO ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ»
«Όλες οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες που περιγράφονται στις σελίδες του Απολογισμού Εταιρικής Υπευθυνότητας αντιπροσωπεύουν τη δέσμευση της Eurobank για τη στήριξη της οικονομικής δραστηριότητας, για την κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη και για την ανάπτυξη της ηθικής επιχειρηματικότητας. To βραβείο αυτό, είναι αποτέλεσμα συνολικής προσπάθειας στο οποίο συμμετείχαν πολλές σημαντικές μονάδες της Τράπεζας. Ευχαριστούμε πολύ τη διαφημιστική μας εταιρεία Mullen Lowe που εργάζεται κάθε φορά με επαγγελματισμό, συνέπεια και φαντασία και μας βοηθά στο να ανεβάζουμε τον πήχη για το τελικό αποτέλεσμα».
Μαρία Γρεβενίτου, Υπεύθυνη Εταιρικής Διαφήμισης και Ταυτότητας, EUROBANK

«ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
«H Alpha Bank, με αίσθημα ευθύνης, σχεδιάζει και αναπτύσσει προγράμματα που στηρίζουν την κοινωνία και τους πολίτες, επενδύοντας σε διαχρονικές και ουσιαστικές δραστηριότητες και συνεργασίες, με άξονα τη συμβολή της στην κοινωνία, το περιβάλλον και τον πολιτισμό. Το Χρυσό Βραβείο που έλαβε η Τράπεζα στην κατηγορία Συνεργασία Επιχείρησης – ΜΚΟ, για το πρόγραμμα “Μαζί, με στόχο την υγεία”, το οποίο πραγματοποιείται από το 2014 σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ “Άγονη Γραμμή Γόνιμη”, με στόχο των εξοπλισμό ιατρείων σε νησιά της Ελλάδας με ιατρικά μηχανήματα και ιατροφαρμακευτικό υλικό, είναι μία σημαντική διάκριση για την εταιρική υπευθυνότητα της Alpha Bank. Επιπλέον, η βράβευση στα Responsible Business Awards αποτελεί ουσιαστική αναγνώριση της ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας της Alpha Bank, η οποία βασίζεται στην επικοινωνία και τη συνεργασία με ενδιαφερόμενα μέρη, αποσκοπώντας σε ένα καλύτερο μέλλον με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη».
Σύλβια Κουρκουλή, Προϊσταμένη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Alpha Bank

«ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ»
«Όταν ξεκινήσαμε τις πρώτες μας δράσεις το 2012 με σκοπό την προώθηση του εθελοντισμού στην κοινωνία μας, δεν μπορούσαμε να φανταστούμε αυτό που συμβαίνει σήμερα. Συνδέοντας εθελοντές και εταιρείες με την Κοινωνία των πολιτών τα τελευταία 6 χρόνια, δε μπορούμε παρά να χαιρόμαστε και να νιώθουμε περήφανοι που βλέπουμε ότι η προσπάθειά μας έβαλε τη σπίθα του εθελοντισμού σε τόσους ανθρώπους, ανεξαρτήτως του background τους και του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούνται. Πλέον, έχοντας ξεπεράσει τις 1.000.000 ώρες εθελοντισμού, δεν σταματάμε εδώ, αλλά στοχεύουμε ακόμα πιο ψηλά, ώστε να εξελίξουμε την εθελοντική εμπειρία και να μεγιστοποιήσουμε ακόμα περισσότερο τον αντίκτυπο όλων των δράσεων».
Ιωάννα Ιωακειμίδου, Employee Volunteering Programs Coordinator, Ethelon

«ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ “ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ”, ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ»
«Είναι ιδιαίτερη τιμή για όλους εμάς, αυτό το Gold βραβείο! Παράλληλα, αποτελεί και ισχυρό κίνητρο να συνεχίσουμε με δημιουργικότητα και πρωτοπορία να “αλλάζουμε συνήθειες”, για έναν καλύτερο κόσμο, για ένα καλύτερο περιβάλλον. Η ιδέα αυτή, δουλεύτηκε με πολύ μεράκι στην ΑΒ Βασιλόπουλος και είμαστε περήφανοι που αγκαλιάζεται από τους 10.000 μικρούς επισκέπτες που μέχρι σήμερα έχουν επισκεφτεί το “Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης”, σε 12 Δήμους της Αττικής. Φέτος, θα συνεχίσουμε να ταξιδεύουμε το μήνυμα της ανακύκλωσης σε όλη την Ελλάδα, για να ευαισθητοποιήσουμε και να εκπαιδεύσουμε, για να μάθουμε όλοι τα μικρά μυστικά που θα κάνουν πιο πράσινο τον πλανήτη μας».
Αλεξία Μαχαίρα, Sustainable Retail & Corporate Communication Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος

«ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ»
«Είμαστε περήφανοι που η συστηματική μας προσπάθεια για βιώσιμη ανάπτυξη, με σεβασμό στο περιβάλλον και θετική επίδραση στην ελληνική οικονομία, αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται. Με το πρόγραμμα Drop the C δημιουργούμε μία, συνολικά, βέλτιστη πρακτική για τη βιώσιμη διαχείριση των πόρων που χρησιμοποιούμε για την παραγωγή των προϊόντων μας. Με το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας ενισχύουμε τη δέσμευσή μας απέναντι στους Έλληνες παραγωγούς κριθαριού και δίνουμε αναπτυξιακή ώθηση στην ελληνική περιφέρεια. Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να παράγουμε ένα καλύτερο αύριο, με όραμα και καινοτόμες ιδέες, και πάντα σε στενή συνεργασία με τους εταίρους μας στην ελληνική κοινωνία».
Έλλη Παναγιωτοπούλου, Communication & Corporate Affairs Manager, Αθηναϊκή Ζυθοποιία

«ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑΝ “AUTISM FRIENDLY” ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ»
«Το βραβείο Gold είναι για την A million Senses (AMS) μία ακόμη τιμητική διάκριση στον χώρο του κοινωνικού επιχειρείν. Το αφιερώνουμε στη μαμά παιδιού με αυτισμό, που μας ενέπνευσε να δημιουργήσουμε την AMS… όταν μας είπε ότι της ακύρωσαν κράτηση σε ξενοδοχείο, με τη δικαιολογία ότι “το παιδί της μπορεί να κάνει θόρυβο και να ενοχλεί”. Με την πεποίθηση ότι οι διακοπές είναι δικαίωμα όλων μας, στην a million senses υποστηρίζουμε οικογένειες με παιδιά με αυτισμό στις διακοπές τους. Όραμα μας είναι να κάνουμε την Ελλάδα έναν “Autism friendly” προορισμό, δημιουργώντας ένα νέο θεματικό τουριστικό προϊόν, ώστε όλο και περισσότερες οικογένειες με μέλος με αυτισμό να κάνουν διακοπές».
Βιβή Σιδηροφάγη, Co-founder A million senses, Ειδική Παιδαγωγός- Υπεύθυνη Δραστηριοτήτων AMS

«ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ»
«Χαιρόμαστε που η προσπάθειά μας αναγνωρίζεται. Η πρωτοβουλία “Έχεις τόσα ακόμα να δεις” αποτελεί πηγή έμπνευσης για εμάς στην Alcon, αποτυπώνοντας τη συνεχή δέσμευση της εταιρείας για ενίσχυση της πρόσβασης σε ποιοτική φροντίδα της όρασης. Η εκστρατεία αυτή ξεκίνησε το 2017, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για τον καταρράκτη, και υποστηρίχθηκε από ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, συμπεριλαμβάνοντας ενημερωτικές ενέργειες για το κοινό σε 4 πόλεις της Ελλάδας. Ως κορυφαία εταιρεία στον χώρο της Οφθαλμολογίας, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ενημέρωση του κοινού σχετικά με τα προβλήματα όρασης».
Γιώργος Παπαδόπουλος, Επικεφαλής Χειρουργικού Τομέα, Alcon Ελλάς

«ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΘΟΣ»
«Η αλήθεια είναι πως η αποδοχή της καμπάνιας #apotalidl εξακολουθεί να εκπλήσσει ευχάριστα ακόμα και εμάς τους ίδιους, που οραματιστήκαμε πρώτοι την επιτυχία της. Μέσα από μια ολοκληρωμένη καμπάνια διαχείρισης εταιρικής φήμης, σκεφθήκαμε να αντιστρέψουμε μια συνήθεια έκφρασης με αρνητική χροιά σε μια θετική ενέργεια. Έτσι για κάθε #apotalidl, που δημοσιευόταν στο διαδίκτυο, απαντούσαμε με ένα θετικό μήνυμα “από τα Lidl” και σε διάστημα μόλις δύο μηνών μετατρέψαμε σχεδόν 18.000 δημόσιες εκφράσεις σε 200.000 μερίδες φαγητού, οι οποίες σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Μπορούμε, διατέθηκαν σε συμπολίτες μας που τις είχαν ανάγκη.

Σίγουρα ένα ακόμα βραβείο είναι ιδιαίτερα σημαντικό και τιμητικό για εμάς. Η μεγαλύτερη επιτυχία όμως είναι η ενίσχυση της αντίληψης πως ό,τι γίνεται από τα Lidl γίνεται πάντα για καλό! Γιατί αυτό το γνωρίζουμε καλά και οι πάνω από 5.500 συνεργάτες που δουλεύουμε στη Lidl Ελλάς. Στόχος μας όμως είναι να μάθουν όλοι ανεξαιρέτως για την ποιότητα που αποπνέει η Lidl σε όλα τα επίπεδα και γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με το ίδιο πάθος».
Eλένη Σαββίδου, Social Media Manager, Lidl Hellas

Στην ιστοσελίδα των βραβείων www.responsiblebusiness.gr διατίθεται ο αναλυτικός πίνακας των νικητών, φωτογραφίες και video από την Τελετή Απονομής των Βραβείων, καθώς και τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής.