Marketing Week - Στην FMN ανέθεσε η Gerolymatos International

Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Τη διεξαγωγή ενεργειών ATL & BTL για το brand HIPP

Στην FMN ανέθεσε η Gerolymatos International

4 Δεκεμβρίου 2018 | 16:36 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Η FMN έχει αναλάβει μέρος της επικοινωνιακής δράσης της Gerolymatos International, με στοχευμένες ενέργειες σε ATL & BTL για το brand με βιολογικές βρεφικές τροφές HIPP να είναι σε εξέλιξη.

Η χορηγία της θεατρικής παράστασης «Μαριχουάνα Stop» και η συνεργασία με το Make A Wish στην Επέλαση των Ξωτικών είναι ενέργειες κατά τις οποίες οι καταναλωτές γνωρίζουν το brand και τις αξίες του. Επιπλέον, η παρουσία του brand HIPP βρεφικές τροφές στο Πρωινό Ant1 με τη Φαίη Σκορδά και στο localized website Nou-Pou.gr, αμφότερα με κοινό family friendly, ολοκληρώνουν το σύνολο της επικοινωνιακής στρατηγικής της FMN για τη Gerolymatos International.

Marketing Week Online( 4 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778