Marketing Week - H Publicom νέος συνεργάτης της Burson-Marsteller στην Ελλάδα

Πέμπτη, 17 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Η Publicom Burson-Marsteller τίθεται σε λειτουργία από την 1η Ιανουαρίου 2017

H Publicom νέος συνεργάτης της Burson-Marsteller στην Ελλάδα

16 Δεκεμβρίου 2016 | 16:46 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News

Η Burson-Marsteller ενώνει τις δυνάμεις της με την Publicom, εταιρεία που ανήκει στον όμιλο WPP στην Ελλάδα, για το λανσάρισμα της Publicom Burson-Marsteller.

Η Publicom αποτελεί μία ελληνική εταιρεία δημιουργικής επικοινωνίας, η οποία παρέχει υπηρεσίες τόσο σε τοπικούς όσο και διεθνείς πελάτες. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, προϊοντική επικοινωνία, εταιρική επικοινωνία, επικοινωνία οικονομικών θεμάτων, σχέσεις με δημοσιογράφους, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαχείριση φήμης και κρίσεων. «Εντυπωσιαστήκαμε ιδιαίτερα από τον επαγγελματισμό όλων των εταιρειών που συναντήσαμε κι επίσης από το ταλέντο και τη δημιουργικότητα των ομάδων τους», δήλωσε ο Jeremy Galbraith, CEO της Burson-Marsteller για την περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.

«Η τελική επιλογή μας για συνεργάτη αντανακλά το παγκόσμιο όραμα του ομίλου WPP για την επίτευξη ενδοομιλικών συνεργειών. Πιστεύω ότι αυτή η νέα συνεργασία θα εξυπηρετήσει καλύτερα τους υπάρχοντες πελάτες μας και θα παρέχει εξαιρετικές δυνατότητες για το μέλλον». «Ως μέλος του ομίλου WPP στην Ελλάδα, είναι μεγάλη μας τιμή που λανσάρουμε την Publicom Burson-Marsteller και προσβλέπουμε σε ένα γόνιμο και συναρπαστικό μέλλον μαζί», σημείωσε ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, Business Partner της Publicom Burson-Marsteller. Η Publicom Burson-Marsteller θα τεθεί επίσημα σε λειτουργία από την 1η Ιανουαρίου 2017.

Marketing Week Online( 16 Δεκεμβρίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778