Marketing Week - Η Asset Ogilvy Public Relations γιορτάζει τα 25α γενέθλιά της με δημιουργικό video

Πέμπτη, 17 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Σε concept της Soho Square και παραγωγή της Foss Productions

Η Asset Ogilvy Public Relations γιορτάζει τα 25α γενέθλιά της με δημιουργικό video

6 Δεκεμβρίου 2016 | 17:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News

Με τη δημιουργία ενός φανταστικού χαρακτήρα και την αφήγηση των επιτευγμάτων του ως την ηλικία των 25 ετών, γιορτάζει η Asset Ogilvy Public Relations τα 25α γενέθλιά της.

Το online video «Μικρή Ιστορία μιας Μεγάλης Ιστορίας» που έχει αναρτηθεί στο YouTube, αφηγείται την ιστορία ενός παιδιού που ξεχώρισε ήδη από τη στιγμή που γεννήθηκε για τα κόκκινα μαλλιά του –παραπέμποντας στο χρώμα σήμα κατατεθέν της εταιρείας- και για τα επιτεύγματά του στον χώρο των Δημοσίων Σχέσεων. Με δημιουργικό τρόπο, το video αφηγείται σημεία-σταθμούς στην πορεία της εταιρείας σε σχέση με πελάτες και projects που επιμελήθηκε, όπως η ανάληψη του λογαριασμού της Coca-Cola, η έναρξη συνεργασίας με το The Mall Athens και την ΙΚΕΑ, η σταδιακή εξειδίκευσή της στην αγορά του beauty αλλά και της φαρμακοβιομηχανίας, η συνεργασία με την Cosmote, η δημιουργία του Μουσείου Σοκολάτας για την Παυλίδης και πολλά άλλα. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η επέτειος των 25 ετών είναι πραγματικά ξεχωριστή για την εταιρεία και τους ανθρώπους της, που θέλουν το ορόσημο αυτό να συμβολίζει ένα παρόν και μέλλον γεμάτο δημιουργικότητα. Το video κλείνει παρουσιάζοντας όλα τα στελέχη της εταιρείας και διαφημιζόμενους που αναφέρονται σε αυτό. Το concept της ταινίας είναι της Soho Square και η παραγωγή της Foss Productions, σε σκηνοθεσία του Daniel Bolda.

Marketing Week Online( 6 Δεκεμβρίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778