Marketing Week - Από την H+K το photo project του Perrier

Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Με έμπνευση από την παγκόσμια τηλεοπτική καμπάνια του brand

Από την H+K το photo project του Perrier

2 Δεκεμβρίου 2016 | 15:41 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News,Τρόφιμα - Ποτά

H Η+K Strategies ανέλαβε και δημιούργησε το «Photo Extraordinaire Project» για το brand Perrier, με έμπνευση από την παγκόσμια τηλεοπτική καμπάνια «Hot Air Balloon».

Το τηλεοπτικό, παρουσιάζει να ξεπηδούν μέσα από ένα Perrier διάφοροι «extraordinaire» χαρακτήρες, όπως πυροτεχνουργοί, cheerleaders, σερβιτόροι και τενίστριες. Στο «Photo Extraordinaire Project» που σχεδίασε και υλοποίησε η H+K Strategies, έξι «extraordinaire» χαρακτήρες υποδύονται τους ρόλους του τηλεοπτικού και ξεπροβάλλουν μέσα από τον φακό της βραβευμένης φωτογράφου Μαρίνας Βερνίκου.

Στόχος ήταν να προβληθεί με δημιουργικό τρόπο η «μαγεία» που κρύβεται μέσα στο Perrier, δημιουργώντας νέο, ανατρεπτικό περιεχόμενο και storytelling για την μάρκα. Η ενέργεια κορυφώθηκε με party στο The Dalliance House, όπου και εκτίθενται για ένα μήνα τα φωτογραφικά έργα. Το πρόγραμμα της H+K περιλαμβάνει ευρύ φάσμα επικοινωνιακών ενεργειών, όπως δημιουργία concept, storytelling, influencers marketing, media relations και event management. Η Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO της H+K Strategies δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το Perrier μας έδωσε την ευκαιρία να σκεφτούμε… extraordinaire και να δημιουργήσουμε μία πρωτότυπη και “δυνατή” επικοινωνιακά ενέργεια».

Marketing Week Online( 2 Δεκεμβρίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778