Marketing Week - Από τη Solid Sales διαγωνισμός των Metro Cash & Carry

Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Direct Marketing

Με τίτλο «Έτσι μετράνε τα Metro»

Από τη Solid Sales διαγωνισμός των Metro Cash & Carry

26 Οκτωβρίου 2010 | 16:58 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News,Promotion

Από τη Solid Sales διαγωνισμός των Metro Cash & Carry

Η Solid Sales σχεδίασε και υλοποίησε τον διαγωνισμό «Έτσι μετράνε τα Metro» που ξεκίνησε στις 20 Οκτωβρίου σε όλα τα καταστήματα Metro Cash & Carry πανελλαδικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αλκοολούχα Ποτά: Με βασικό «συστατικό» την ψηφιακή επικοινωνία

Με την εορταστική περίοδο προ των πυλών, τα αλκοολούχα ποτά έχουν την «τιμητική» τους. Με νέα λανσαρίσματα, ευρηματικές προωθητικές ενέργειες αλλά και διεύρυνση στις προτάσεις κατανάλωσης εντός και εκτός σπιτιού, τα αλκοολούχα διατηρούν ανά περίπτωση την «luxury» ταυτότητά τους, υιοθετώντας παράλληλα έναν πιο «fun» χαρακτήρα. Σταθερή παράμετρος σε όλα αυτά, παραμένει η προσήλωση στις αρχές του υπεύθυνου marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778