Marketing Week - Από τη Solid Sales διαγωνισμός των Metro Cash & Carry

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Direct Marketing

Με τίτλο «Έτσι μετράνε τα Metro»

Από τη Solid Sales διαγωνισμός των Metro Cash & Carry

26 Οκτωβρίου 2010 | 16:58 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News,Promotion

Από τη Solid Sales διαγωνισμός των Metro Cash & Carry

Η Solid Sales σχεδίασε και υλοποίησε τον διαγωνισμό «Έτσι μετράνε τα Metro» που ξεκίνησε στις 20 Οκτωβρίου σε όλα τα καταστήματα Metro Cash & Carry πανελλαδικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778