Marketing Week - "ΑγοράΖΩ την εξέλιξη" από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σάββατο, 17 Αυγούστου 2019

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Direct Marketing

Καμπάνια που προτείνει συμφέρουσες αγορές επώνυμων προϊόντων

"ΑγοράΖΩ την εξέλιξη" από την ΑΒ Βασιλόπουλος

23 Φεβρουαρίου 2010 | 17:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,News,Promotion,Retail

"ΑγοράΖΩ την εξέλιξη" από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Την καμπάνια “αγοράΖΩ την εξέλιξη” εγκαινίασε η αλυσίδα καταστημάτων ΑΒ Βασιλόπουλος, προτείνοντας στους καταναλωτές προϊόντα, τα οποία εκτιμούν πώς μπορούν να βελτιώσουν τη ζωή τους φέρνοντας την “εξέλιξη” στην καθημερινότητά τους και τα οποία προσφέρουν σε συμφέρουσες πρωτοποριακές τιμές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778