Marketing Week - Συνεργασία Μetro με Marketing 1to1

Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Direct Marketing

CRM καμπάνια για τα 8 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα

Συνεργασία Μetro με Marketing 1to1

11 Νοεμβρίου 2008 | 09:44 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Free Press,Interactive Marketing,News,Εφημερίδες

Συνεργασία Μetro με Marketing 1to1

Η Metro με αφορμή τη συμπλήρωση 8 χρόνων παρουσίας της στην Ελλάδα, συνεργάστηκε με την Marketing 1to1 για την δημιουργία και υλοποίηση ειδικής CRM καμπάνιας για τους αναγνώστες της.

H καμπάνια υποστηρίζεται από sms applications και έχει τίτλο "Η Metro γιορτάζει και χαρίζει δώρα", θα διαρκέσει από την Δευτέρα 10 Νοεμβρίου έως και την Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου και περιλαμβάνει τακτικές αλληλεπίδρασης με τους αναγνώστες που ως σκοπό έχουν "να μιλήσουν στην καρδιά και το μυαλό τους".

Για τις επικοινωνιακές ανάγκες της καμπάνιας, το δημιουργικό τμήμα της Marketing 1to1, σε συνεργασία με το τμήμα marketing της Metro, σχεδίασε ειδική CRM καταχώριση η οποία επικοινωνεί καθημερινά μέσα από τις σελίδες της εφημερίδας Metro τις διαδικασίες συμμετοχής καθοδηγώντας ταυτόχρονα τους αναγνώστες για την συμμετοχή τους στην επετειακή προωθητική ενέργεια. 
Χορηγοί στην συγκεκριμένη καμπάνια προσφέροντας πλούσια δώρα στους νικητές είναι οι διάφορες μεγάλες εταιρείες συνεργαζόμενες με την Metro, μέσω των οποίων έχουν εξασφαλισθεί τα δώρα που θα δίνονται καθημερινώς στους συμμετέχοντες με διαδικασίες instant win.

Ο Γιώργος Κανούσης, Διευθυντής Marketing της Metro δήλωσε: "Ξεκινάμε με την Marketing 1to1 το χτίσιμο της άμεσης καθημερινής επαφής μας με τους αναγνώστες μας μέσω της ειδικής επετειακής προωθητικής ενέργειας που βασίζεται στο CRM και σαν σκοπό έχει να φέρει την εφημερίδα μας ακόμη πιο κοντά στους χιλιάδες αναγνώστες της καθώς και η ανταπόδοση της εμπιστοσύνης τους την οποία πλέον 8 χρόνια μας δείχνουν έμπρακτα".

Marketing Week Online( 11 Νοεμβρίου 2008)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778