Marketing Week - Νέα εποχή για τις απευθείας πωλήσεις

Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Direct Marketing

Νέος κώδικας ηθικής και νέα επωνυμία για τον ευρωπαϊκό σύνδεσμο

Νέα εποχή για τις απευθείας πωλήσεις

17 Μαΐου 2011 | 17:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,News,Θεσμικά

Νέα εποχή για τις απευθείας πωλήσεις

Ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Απευθείας Πωλήσεων, στη Γενική Συνέλευση της 10ης Μαΐου, έλαβε δύο σημαντικές αποφάσεις που αφορούν στην υιοθέτηση νέου Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας και στον διορισμό νέου Διαχειριστή του Κώδικα καθώς επίσης στην αλλαγή της ονομασίας του από FEDSA σε SELDIA.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778