Η Black Friday φαίνεται πως επηρέασε τους Έλληνες καταναλωτές και στις αγορές τους από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του eRetail Audit, o συνολικός τζίρος τους την Black Friday αυξήθηκε κατά 210% συγκριτικά με τις 4 προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου (το αντίστοιχο ποσοστό για το 2018 ήταν 153%) με 180 από συνολικά 287 ηλ. φαρμακεία, να πραγματοποιούν προωθητικές ενέργειες. Τα στοιχεία της πλατφόρμας eRetail Audit της Convert Group δείχνουν πως οι προσφορές άγγιξαν υψηλά ποσοστά έκπτωσης σε καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής και άλλα παραφάρμακα.

Συγκεκριμένα, σε σύγκριση με τις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου η κατηγορία που ξεχώρισε ήταν τα προϊόντα make up (+600%), ενώ ανάπτυξη παρατηρήθηκε και στα προϊόντα φροντίδας ματιών (+407%), στα προϊόντα καθαρισμού προσώπου (+373%), στα προϊόντα αντιγήρανσης (+362%) και στις ενυδατικές κρέμες (+352%). Το μέσο καλάθι ήταν αυξημένο κατά 8,5% σε σχέση με τις υπόλοιπες μέρες του έτους και διαμορφώθηκε στα 44,20 ευρώ με ΦΠΑ.