Σε αναδιάρθρωση της στρατηγικής marketing προχωρά το Facebook, μεταβαίνοντας σε ένα νέο agency model με συνεργασίες με πολλά από τα κορυφαία παγκόσμια agencies για τα διαφορετικά του apps.

O τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με το ανεξάρτητο agency Wieden + Kennedy, ωστόσο διεύρυνε τη συνεργασία του με τη Leo Burnett της Publicis, ενώ παράλληλα προσέλαβε την Ogilvy της WPP, την BBDO της Omnicom και την Droga5 της Accenture.

Σε μια κίνηση που πάει κόντρα στο ρεύμα της «συγκέντρωσης» σε ένα μόνο agency, το Facebook δήλωσε ότι οι συνεργάτες επιλέχθηκαν με βάση την ικανότητά τους να «χτίζουν διαχρονικά brands», ενώ οι διακρίσεις τους και η ευρεία γεωγραφική παρουσία λήφθηκαν επίσης υπόψη. Ο «μητρικός» λογαριασμός του Facebook θα παραμείνει στα χέρια της Wieden + Kennedy, που θα συνεχίσει στον παγκόσμιο δημιουργικό της ρόλο για το δίκτυο.

Η Leo Burnett, στον διευρυμένο της ρόλο, ανέλαβε να ηγηθεί της εφαρμογής του Messenger, ενώ η Ogilvy επιλέχθηκε ως το πρώτο creative agency of record για το Instagram. Η πλατφόρμα messaging WhatsApp θα συνεργάζεται με την BBDO, ενώ η Droga5 θα ηγείται του corporate narrative του Facebook. Η in-house ομάδα της εταιρείας, Creative X, θα επικεντρωθεί σε «on-platform, events, experiences, websites και social posts».
Πηγή: TheDrum)