Πολυβραβευμένοι δημιουργικοί από την Ευρώπη και τις Η.Π.Α θα ταξιδέψουν στην Αθήνα αυτόν τον Μάΐο για να συμμετάσχουν στο διήμερο συνέδριο «Innovators’19: the Conference about tech-enabled Creativity», το οποίο διοργανώνεται για πρώτη φορά από το Marketing Week.

Έχοντας ως στόχο να δώσει ερεθίσματα στα στελέχη της Επικοινωνίας και να εκπαιδεύσει τους marketers, το συνέδριο θα αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους νέες τεχνολογίες, όπως AR, VR, AI και Voice Tech, μπορούν να αξιοποιηθούν δημιουργικά και καινοτόμα προς όφελος των brands. Το κυρίως μενού του Innovators’19 θα λάβει χώρα στις 10 Μαΐου με τις keynote ομιλίες, ενώ μία μέρα νωρίτερα οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ολοήμερο masterclass όπου θα μάθουν τα εργαλεία σκέψης για αποτελεσματικό storytelling.

Μεταξύ των επιβεβαιωμένων ομιλητών είναι ο Karl Wikström, κάτοχος Grand Prix στις Κάννες και Senior Strategist στην Akestam Holst, ο Jan Jelle de Boer, Creative Strategist στο μεγαλύτερο production house παγκοσμίως (Media Monks) και ο Geoffrey Hantson, Chief Creative Officer στην Happiness, ο οποίος έχει τιμηθεί με 37 Cannes Lions και 89 Eurobest Awards. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το «Innovators’19: the Conference about tech-enabled Creativity», στο www.innovatorsconference.gr.