Marketing Week - Ο IAB Europe δημιουργεί ρόλους Επικεφαλής Tech και Marketing

Σάββατο, 20 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Αναλαμβάνουν οι Patrick Verdon και Helen Mussard αντίστοιχα

Ο IAB Europe δημιουργεί ρόλους Επικεφαλής Tech και Marketing

7 Μαρτίου 2019 | 16:55 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Θεσμικά

Στη δημιουργία των νέων ρόλων Technical Director και Marketing & Business Strategy Director, τους οποίους αναλαμβάνουν αντίστοιχα οι Patrick Verdon και Helen Mussard, προχώρησε ο IAB Europe.

Ο Patrick Verdon φέρνει σημαντική εμπειρία στο χώρο του Internet και mobile, έχει διατελέσει CTO σε επιτυχημένα start-ups και πιο πρόσφατα ήταν εκ των ιδρυτών του CMP για websites, Databoxer. Στο πλαίσιο του νέου του ρόλου στον IAB Europe θα εστιάσει στην ανάπτυξη τεχνικών εφαρμογών για όλο το φάσμα του Transparency and Consent Framework, ενώ θα είναι επίσης επικεφαλής της νεοσύστατης Technical Committee του IAB Europe.

Η Helen Mussard προσέρχεται στον IAB Europe μετακινούμενη από την παγκόσμια εταιρεία ad tech, Vibrant Media, όπου διατελούσε VP Global Marketing. Στο πλαίσιο του IAB Europe, πρωταρχικό της μέλημα θα είναι η διάδοση κσι υιοθέτηση του αναθεωρημένου TCF από όλους τους stakeholders. Όπως είναι γνωστό, ο IAB Europe παρουσίασε το open-source Transparency and Consent Framework τον Απρίλιο του 2018.

Αποτελεί τη μόνη λύση συμμόρφωσης με τον GDPR που έχει δημιουργηθεί από τη βιομηχανία για τη βιομηχανία. Βοηθά publishers, εταιρείες ad tech και marketers να μιλήσουν την ίδια γλώσσα όσον αφορά στην απόκτηση της συγκατάθεσης του χρήστη για επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με τις επιταγές του GDPR. Η 2η έκδοση του TCF αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο 2019 σε συνεργασία με το IAB Tech Lab.

Marketing Week Online( 7 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778